بازی Ghost of Tsushima یک ساله شد


Matin 28 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

روز گذشته، تولد یک سالگی بازی محبوب Ghost of Tsushima بود.

استودیوی ساکر پانچ پروداکشنز (Sucker Punch Productions) نیز به همین مناسبت. آمار جالبی را از عملکرد بازیکنان منتشر کرده است. علاوه بر این، زره‌هایی که براساس آی‌پی‌های God of War ،Horizon Zero Dawn ،Shadow of the Colossus و Bloodborne طراحی شده‌ بودند. دوباره در دسترس قرار خواهند گرفت.

اگر به خاطر داشته باشید، این زره‌ها ابتدا در ماه دسامبر سال گذشته به بازی اضافه شده و یک ماه بعد نیز حذف شدند. شما در ادامه می‌توانید توییت منتشر شده توسط حساب رسمی را مشاهده کنید. تیم توسعه‌ی Ghost of Tsushima آمار جالبی را از عملکرد بازیکنان نیز به اشتراک گذاشته‌اند.

۱۷ جولای دقیقاً یک سال پس از عرضه‌ی Ghost of Tsushima محسوب می‌شود! به خاطر تمام روباه‌هایی که نوازش کردید، تصاویری که از طریق Photo Mode گرفته و به اشتراک گذاشتید. تمام standoff‌هایی که انجام دادید یا به هر روش دیگری که در این سفر به ما ملحق شدید، از صمیم قلب‌هایمان برای یک سال فوق العاده از شما سپاسگزاریم!

برای جشن گرفتن این مناسبت. ما این لباس‌های الهام گرفته شده از شخصیت‌های نمادین پلی‌استیشن. مانند God of War ،Horizon Zero Dawn ،Shadow of the Colossus و Bloodborne را برای Ghost of Tsushima: Legends دوباره فعال کرده‌ایم. شما می‌توانید آن‌ها را با انجام ماموریت‌های داستانی یا Survival با هر کلاس آزاد کنید.

این بازی که در جولای سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

بر روی داستان یک سامورایی به نام Jin Sakai، آخرین بازمانده‌ی قبیله‌ی خود، تمرکز دارد. بازیکنان باید با کنترل این شخصیت، به جنگ ارتش متجاوز مغول‌ها رفته و جزیره‌ی Tsushima را آزاد کنند. طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی سونی، Ghost of Tsushima تاکنون ۶/۵ میلیون نسخه فروش داشته. موفقیت آن به ساخت یک فیلم لایو اکشن با کارگردانی چد استالسکی (Chad Stahelski). کارگردان John Wick نیز منجر شده است.

بازیکنانی که هنوز این عنوان را تجربه نکرده‌اند. امسال با عرضه‌‌ی Ghost of Tsushima Director’s Edition می‌توانند بازی محبوب ساکر پانچ را در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ (۲۰ آگست ۲۰۲۱). به همراه محتویات جدید بر روی پلی‌استیشن ۴ یا پلی‌استیشن ۵ تجربه کنند. لازم به ذکر است که ظاهراً جزیره‌ی جدید Iki در نسخه‌ی Director’s Edition می‌تواند بازیکنان را به مدت ۱۵ تا ۲۰ ساعت سرگرم کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*