TikTok تبلیغ رمزارز ها توسط اینفلوئنسرها را در پلتفرم خود ممنوع کرد


امید دلیری 28 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

TikTok تبلیغ رمزارز ها توسط اینفلوئنسرها را در پلتفرم خود ممنوع کرد. این پلتفرم اشتراک ویدیوی چینی ، سیاست محتوای خود را به روز کرده است. در این به روزرسانی تمام سرویس های مالی و فروش محصلات از جمله اینفلوئنسرها محدود شده اند. آن ها دیگر اجازه ندارند رمزارز ها ، معاملات سهام و طرح های خرید بعداً پرداختی را ممنوع می کند. این گزارش توسط وبسایت Gadgets ارائه شده است.

تغییر سیاست شبکه محبوب اشتراک ویدیویی چینی

به گفته TikTok ، این اقدام با هدف جلوگیری از سوء استفاده از این پلتفرم بسیار محبوب رسانه های اجتماعی می باشد. سوء استفاده هایی مثل كلاهبرداری و رفتارهای غیر صادقانه ای كه می تواند حریم خصوصی شخصی را نقض كند. تبلیغ رمزارز ها به صورت نادرست می تواند سرمایه افراد را از بین ببرد. این تغییر سیاست تنها چند هفته پس از آن رخ داده است كه پكن به علت نگرانی های آب و هوایی ، عملیات استخراج رمزارز ها متوقف کرد. همچنین استخراج کنندگان را مجبور به تعطیل كردن کارهایشان و انتقال آن ها به خارج از چین کرد.

قوانین جدید TikTok شرکت های مالی قانونی را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شرکت هایی که دیگر قادر به استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ نیستند. در صورت عدم توانایی پرداخت هزینه ها به این پلتفرم و اینفلوئنسرها برای تبلیغات ، ممکن است دوره رمزارز ها در این پلتفرم به پایان رسیده باشد. چون با این تغییر سیاست ، تبلیغ رمزارز ها در این پلتفرم دیگر امکان پذیر نیست. با این حال ، سیاست تبلیغاتی این پلتفرم که به شرکت های خدمات مالی امکان تبلیغ برای افراد بالای 18 سال را می دهد ، بدون تغییر باقی مانده است.

در سیاست به روز شده TikTok تحت عنوان صنایع ممنوع جهانی ، تمامی تبلیغ های خدمات و محصولات مالی هنچنین تبلیغ رمزارز ها ممنوع است. از جمله :

  • وام ها و كارت های اعتباری
  • سیستم الان بخرید اما بعداً پرداخت کنید (BNPL)
  • پلتفرم های تجاری
  • رمزارز ها
  • تبدیل ارز
  • فارکس

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اینستاگرام با افزایش محتوای ویدئویی به یک سرویس مشابه TikTok تبدیل می شود. حال باید دید که آیا سیاست جدیدی که TikTok پیش رو گرفته به دیگر پلتفرم ها هم وارد می شود یا خیر.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*