فیفا ۲۲ با تکنولوژی هایپرموشن طبیعی‌تر از همیشه


Matin 29 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیفا 22، واقعی تر از همیشه. بر روی کنسول‌های نسل نهم با استفاده از تکنولوژی هایپرموشن.

جدیدترین نسخه فیفا، این اطمینان را به طرفداران داده است که از همیشه به واقعیت نزدیک تر باشد. این اتفاق، با بکارگیری تکنولوژی AI-driven motion صورت خواهد گرفت. فیفا 22 با استفاده از تکنولوژی هایپرموشن پیشرفت کرده است. این تکنولوژی به طبیعی تر شدن بازی کمک می‌کند. هایپرموشن باعث ترکیب اطلاعات ورودی از دنیای واقعی و درک ماشینی باعث این اتفاق می‌شود. این واقعی شدن بر روی کنترل توپ، برخورد بازیکنان و رفتارهای محیطی تاثیر می‌گذارد.

این پیشرفت این اطمینان را به ما می‌دهد که بازی تغییر خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد نبردهای هوایی و کنترل توپ بازیکنان طبیعی‌تر و روان‌تر شده است. همچنین بازی بدون توپ بازیکنان حین بازی واقعی‌تر شده است.

سازندگان بازی چگونه از تکنولوژی هایپرموشن در فیفا 22 استفاده کرده اند؟

شرکت الکترونیک آرتز 22 نفر از بازیکنان حرفه‌ای فوتبال در سراسر دنیا را برای این پروژه فرا خواند. آن‌ها لباس‌های مخصوص Xsens MVN پوشیدند تا حرکاتشان حین تکل زدن، لمس توپ، دویدن و درگیری‌های دونفره بر سر توپ سنجیده شود. آن‌ها اطلاعات زیادی از نحوه حرکات آن‌ها بدست آوردند. 8.7 میلیون فریم فیلم‌ برای تعیین شکل حرکت بازیکنان در بازی به‌کار گرفته شده است.

این داده‌ها بعدا باعث ساخت بیش از 4000 انیمیشن با دستگاه‌های مخصوص شد.

دستگاه‌هایی با الگریتم یادگیری ارتباط بین اطلاعات ورودی و ساخت شکل جدید از حرکات بازیکنان به‌طور همزمان. شرکت EA درباره این تغییرات اعلام کرده که بازی واقعی‌تر، روان‌تر و پر از واکنش‌های طبیعی فوتبالی خواهد بود.

یکی از بزرگترین نا امیدی‌های این تکنولوژی، این است که فقط دارندگان کنسول‌های نسل نهم(پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S) آن‌را تجربه خواهند کرد. این تکنولوژی برای FIFA 22 بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول های نسل 8 موجود نخواهد بود. چیزی که اما همه طرفداران این بازی منتظر آن اند، رفع باگ‌هاییست که آن‌هارا عصبی می‌کند.

اگر فیفا 21 را بازی کرده باشید، قطعا به شکل گرفتن پنالتی‌ها اعتراض خواهید کرد. پنالتی‌هایی که بعد از شوت بازیکن حریف گرفته می‌شوند و در بسیاری از مواقع‌، شما اصلا نمی‌دانید برای کدام خطا، پنالتی گرفته شده است!

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*