اولین تیزر نمایش The Problem with Jon Stewart منتشر شد


امید دلیری 30 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین تیزر نمایش The Problem with Jon Stewart منتشر شد. جان استوارت مجری این نمایش ، تیزر نمایش تلویزیونی آینده خود در +Apple TV را به اشتراک گذاشته است. در این تیزر او سفرهای اخیر میلیاردرها به فضا از جمله Jeff Bezos و Richard Branson را مسخره می کند.

نمایش The Problem with Jon Stewart قرار است برای اولین بار در ماه سپتامبر از اپل تی وی پخش شود. تیزر منتشر شده یک کلیپ سه دقیقه ای کمدی است که مسابقه میلیاردر فضایی را مسخره می کند. در این تیزر Jason Alexander نقش Jeff Bezos و یك موشك نقش Richard Branson را بازی می كند. دقیقاً مشخص نیست که رابطه این کلیپ با نمایش استوارت که به عنوان نمایشی یک ساعته معرفی شده چه می باشد. این نمایش به عنوان نمایشی تک موضوعی بر باره گفتگوی ملی و کارهای تبلیغاتی جان استوارت توصیف شده است.

The Problem with Jon Stewart علاوه بر نمایش تلویزیونی ، یک پادکست نیز همراه خود دارد. هنوز مشخص نیست که این نمایش از چه شکلی برخوردار خواهد بود. اما به نظر می رسد که حداقل تا حدودی از نظر فرم شبیه به نمایش The Daily Show استوارت باشد. به عنوان مثال ، این نمایش قبل از تماشاگران زنده فیلمبرداری می شود. زیرا بلیط ها برای فیلمبرداری در ماه جولای توزیع شده است.

در اوایل سال 2021 ، استوارت شروع به انتخاب کارمندان خود برای نمایش جدید کرد. از جمله نویسنده اصلی Chelsea Devantez ، که به دلیل کار در The Opposition with Jordan Klepper و Bless This Mess شناخته می شود. Chelsea Devantez همچنین در توییتر خود درباره تیزر این نمایش اظهار داشت که این برنامه سه هفته قبل از سفر فضایی میلیاردر در سه شنبه به طور ناخواسته از شخصیت Jeff Bezos با کلاه کابوی فیلم گرفته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*