اپل در به روزرسانی آینده iOS 14.7 ، مشکل عدم باز شدن قفل اپل واچ توسط Touch ID را برطرف خواهد کرد


امید دلیری 31 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در به روزرسانی آینده iOS 14.7 ، مشکل عدم باز شدن قفل اپل واچ توسط Touch ID را برطرف خواهد کرد. اگر متوجه شده اید که پس از به نصب روزرسانی iOS 14.7 نمی توانید قفل اپل واچ خود را با Touch ID آیفون باز کنید ، تنها نیستید. این مشکل برای طیف گسترده ای از کاربران پیش آمده است. اپل از وجود این مشکل مطلع است و در حال برطرف کردن آن می باشد.

اپل سند پشتیبانی جدیدی را منتشر کرده است. غول فناوری در این سند ، مشکل جدیدی را خاطرنشان کرده است. مشکلی مبنی بر این که برخی از کاربران نمی توانند قفل اپل واچ خود را با آیفون مجهز به Touch ID باز کنند. مانند آیفون SE جدید. این شرکت در سند پشتیبانی خود ، راه حلی برای این مشکل ارائه نداده است. اما یک عملکرد کلی را ارائه داده است. این سند گفته است که باز کردن اپل واچ توسط آیفون با وارد کردن کد ورود همچنان امکان پذیر می باشد.

اپل همچنین نکته ی دیگری را خاطرنشان کرد. مانند همیشه ، فقط یک بار لازم است کد را وارد کنید تا قفل اپل واچ را باز کنید. البته تا زمانی که اپل واچ خود را روی مچ خود نگه دارید. اگر کد عبور خود را فراموش کرده اید ، باید اپل واچ خود را ریست کنید. اگر اپل واچ با یک پروفایل مدیریت دستگاه همراه که به گذرواژه الفبایی و عددی احتیاج دارد تنظیم شده باشد ، اوضاع کمی پیچیده تر می شود. علاوه بر پیچیده تر شدن اوضاع ، اقدامات جدی تری هم لازم است. ظاهراً ، به روزرسانی iOS 14.7 امکان ورود آن پروفایل های مدیریتی را از بین می برد. انتظار می رود مشکل باز نشدن قفل اپل واچ با Touch ID در به روزرسانی آینده برطرف شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*