America Ferrera به جمع بازیگران سریال WeCrashed پیوست


امید دلیری 31 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

America Ferrera به جمع بازیگران سریال WeCrashed پیوست. این بازیگر که موفق به کسب جایزه Emmy هم شده بود ، به جمع بازیگران سریال آینده +Apple TV اضافه شد.

America Ferrera بیشتر بخاطر حضور در سریال های Superstore و Ugly Betty شناخته می شود. اکنون اعلام شده است که او در سریال WeCrashed در کنار Jared Leto و Anne Hathaway بازی خواهد کرد. بر اساس گزارش Hollywood Reporter ، او قرار است نقش Elishia Kennedy را بازی کند. او یک کارآفرین موفق جوان است که فریب خورده به عضویت WeWork درآمده و زندگیش از این رو به آن رو شده است.

سریال WeCrashed یک سریال درام هشت قسمتی است که اقتباسی از پادکست Wondery می باشد. این سریال ظهور و سقوط WeWork ، یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان را دنبال خواهد کرد. شرکت WeWork در یک برهه نزدیک به 50 میلیارد دلار ارزش داشت. اما پس از گزارشاتی مبنی بر مدیریت نادرست و معاملات شخصی Adam Neumann ، از ارزش افتاد. اطلاعیه ای به صورت عمومی برای مردم منتشر شد که خسارات سنگینی را ناشی از رفتارهای ناشایست Adam Neumann نشان می داد و منجر به اخراج وی شد. ثروت Adam Neumann پیش از استعفا از شرکت در سال 2019 ، 750 میلیون دلار تخمین زده شده بود. America Ferrera جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

سریال WeCrashed توسط Lee Eisenberg ، خالق مشترک Little America ساخته می شود. Jon Requa و Glenn Ficarra به عنوان کارگردانان این سریال اپل تی وی فعالیت خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*