حالت Portal بازی بتلفیلد معرفی شد


Matin 1 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

زمانی که EA و دایس بازی بتلفیلد 2024 را ماه گذشته معرفی کردند بسیاری از اطلاعات لو رفته بود. اما این دو شرکت توانستند بخشی از اطلاعات را نگه داشته و حالت سوم بخش چند نفره را به صورت راز نگه‌دارند. شب گذشته بالاخره از این راز پرده برداری شد. حالت Battlefield Portal نوع سوم از بخش چند نفره Battlefield 2042 است. کل مفهوم این بخش هم ارتباط جامعه بتلفیلد و مرحله‌های ساخته شده به دست کاربران است.

Battlefield Portal شامل هر 7 نقشه حالت All-Out Warfare بازی عادی است. علاوه بر آن شامل 6 نقشه از عناوین قبلی بتلفیلد است. این نقشه‌ها Battle of the Bulge و El Alamein از بازی بلفیلد 1942، نقشه Arica Harbor و Valparaiso از بتلفیلد بد کمپانی 2 و در نهایت Caspian Border و Noshahr Canals از بتلفیلد 3 است.

حالت Battlefield Portal دارای بازی‌های برنامه ریزی شده قدیمی است. برای مثال حالت‌های Conquest، راش و Teamdeath match نیز حضور دارند. تمامی نقشه‌ها از حالت 128 نفره روی پی سی، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 پشتیبانی می‌کنند. همانند حالت All-Out Warfare بتلفیلد 2024 روی کنسول‌های نسل قبل تعداد افراد تا 64 نفر به انتها می‌رسد.

حال قسمت‌های قابل شخصی سازی همانطور که گفتیم حالت Battlefield Portal شامل نقشه‌های قدیمی و جدید این سری بازی است. این بخش شامل بیش از 40 نوع اسلحه، 40 نوع وسیله نقله و 30 نوع ابزار هم می‌شود. این اتفاق به این معنا است که برای مثال M1 Garand، بمبر B17، اسلحه Spitfire defiblrillator و دیگر ابزارهای دوست‌داشتنی بازگشته‌اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*