تاریخ انتشار بازی Lost in Random الهام گرفته از آثار تیم برتون مشخص شد


Matin 2 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

تاریخ انتشار بازی Lost in Random دیروز در رویداد زنده EA Play جدیدترین عنوان اورجینال این شرکت رونمایی شد. این عنوان الهام گرفته از آثار تیم برتون به کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها می‌آید.

بنابراین، تاریخ انتشار بازی Lost in Random جمعه 19 شهریور 1400 است. این عنوان جدیدترین پروژه استودیوی Zoink، سازنده FE است. در این بازی، شما کنترل شخصیت ایون (Even) را به دست می‌گیرید و به نجات خواهر خود می‌روید. یک تاس به اسم دایسی (Dicey) در این ماجرا به شما می‌پیوندد که برای پیروزی شما نقش کلیدی‌ای را ایفا می‌کند.

این عنوان ممکن است شما را به یاد کارهای کارگردان معروف تیم برتون بی‌اندازد. ملکه شیطانی خواهر شما را دزدیده است و شما باید در دنیای بی سروته Random با پازل‌ها و دشمنان بی‌پایان دست‌و‌پنجه نرم کنید، تا بتوانید او را نجات دهید.

قدرت‌های مبارزه شما از خریدن و ارتقا دادن انواع کارت‌های موجود در بازی شکل می‌گیرد. شما می‌توانید با سلیقه خود حالت‌های مبارزه مختلفی را رقم بزنید.

چه مبارزه از دور را ترجیح می‌دهید یا دوست دارید از نزدیک دشمنان خود را با خاک یکسان کنید. کارت‌ها و دایسی به شما کمک می‌کنند که موانع را از سر راه خود بردارید. حالا شما هستید، یک تیر‌کمان سنگ‌انداز و یک تاس، آیا شانس همراه شما خواهد بود؟

در این بازی شما می‌توانید ترکیبی از ماجراجویی سوم شخص و کارت‌بازی. با گیم پلی لحظه‌به‌لحظه، مانند عنوان‌های Slay the Spire و Gifted را تجربه کنید.

EA این عنوان را برای نینتندو سوییچ، پی سی، ایکس باکس وان، پلی‌ استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر می‌کند. Lost in Random برای پی سی در استیم و اوریجینز در دسترس خواهد بود. این بازی هم به صورت دیجیتالی و فیزیکی قابل تهیه خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*