Ming-Chi Kuo می گوید مک بوک Air مجهز به فناوری mini-LED در 2022 معرفی می شود


امید دلیری 2 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید مک بوک Air مجهز به فناوری mini-LED در 2022 معرفی می شود. این تحلیلگر معروف ، پیش بینی جدیدی ارائه کرده است. او پیش بینی کرده که اپل از این فناوری در صفحه نمایش مک بوک Air خود استفاده کند.

آیا شاهد ورود فناوری mini-LED به مک بوک های اپل خواهیم بود ؟

Ming-Chi Kuo یادداشت جدیدی برای سرمایه گذاران منتشر کرده است. او خطاب به سرمایه گذاران گفت که نسل بعدی مک بوک Air اپل از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی mini-LED استفاده خواهد کرد. در حال حاضر ، مک بوک Air اپل از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا با نور پس زمینه LED استاندارد بهره می برد. با استفاده از این فناوری ، بسیاری از ویژگی های نمایشگر در مقایسه با مدل های موجود بهبود و افزایش پیدا می کنند. از جمله :

  • مقادیر کنتراست
  • سیاهی های عمیق تر
  • روشنایی بالاتر

اپل با آیپد Pro جدید 12.9 اینچی که در آوریل معرفی شد ، mini-LED را به محصولات خود وارد کرد. این صفحه نمایش Liquid Retina XDR نامیده می شود. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه متشکل از بیش از 10000 مینی LED است. این مینی LED ها در 2596 ناحیه قرار گرفته اند. در نتیجه این صفحه نمایش یک نمایشگر LCD با نسبت های کنتراست است که با OLED رقابت می کند. شایعات زیادی در مورد آوردن این فناوری به مک بوک Air توسط اپل در اواخر سال جاری منتشر شده است.

غول فناوری در استفاده از فناوری mini-LED را  به مدل بزرگتر آیپد یعنی آیپد Pro جدید 12.9 اینچی محدود کرده است. به همین دلیل Ming-Chi Kuo پیش بینی می کند که مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro از این فناوری بهره مند شوند. شایعات مربوط به مک بوک های آینده اپل روز به روز در حال افزایش است. چندی پیش شایعه ای مربوط به مک بوک Pro منتشر شد. شایعه ای مبنی بر این که مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro آینده ، مجهز به وبکم 1080p خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*