بر اساس شایعه ای جدید حداکثر توان شارژ آیفون 13 می تواند به 25 وات افزایش یابد


امید دلیری 3 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس شایعه ای جدید حداکثر توان شارژ آیفون 13 می تواند به 25 وات افزایش یابد. گزارشی مشکوک ادعا می کند که مدل های خاصی از سری آیفون 13 ، از شارژ سریعتر 25 وات پشتیبانی می کنند. چندی پیش شایعه ای ادعا کرد آیفون 13 مجهز به سیم پیچ شارژ بیسیم بزرگتر و شارژ بیسیم معکوس خواهد بود.

افزایش توان شارژ می تواند یکی از تغییرات جدید باشد. بعید است که اپل شارژر ها را دوباره وارد جعبه های آیفون خود کند. اما گزارش جدید می گوید که ممکن است یک نوع شارژر 25 وات را به فروش برساند. این گزارش با استناد به منابع  نامشخص همچنین ادعا می کند که برخی از مدل های آیفون 13 قادر خواهند بود از شارژر سریعتر به طور کامل استفاده کنند. علاوه بر ماهیت مشکوک این ادعا ، نشریه Fast Technology مستقر در چین هم خبر تازه ای منتشر کرده است. این نشریه خاطرنشان کرده که شارژر قبلی 18 وات اپل به تازگی از فروش خارج شده است. همچنین نسخه جدید 20 وات آن معرفی شده است. اپل این تغییر را در اواخر سال 2020 ایجاد کرده است. به هر حال افزایش توان شارژ آیفون آینده دور از ذهن نیست.

این نشریه با استناد به منابع  زنجیره تأمین ، ادعا می کند که آیفون 13 ممکن است شارژ سریع را به 25 وات برساند. شارژر 20 وات فعلی اپل ، 15 وات برق را به آیفون تحویل می دهد. با این حال ، همانطور که اشاره شده ، افزایش 20 وات به 25 وات ، تفاوت قابل توجهی در سرعت شارژ سریع نخواهد داشت. به نظر می رسد این اولین گمانه زنی درباره تغییر شارژر آیفون باشد. به طور جداگانه ، گزارش های معتبرتر گمانه زنی  دیگری داشته اند. گمانه ای مبنی بر افزایش توان شارژ بی سیم MagSafe به بیش از 15 وات فعلی در آیفون 13.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*