تمدید مجدد نشان تجاری PlayStation Home توسط سونی


Matin 4 مرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

سونی یک بار دیگر پس از چند ماه با تمدید اعتبار نشان تجاری PlayStation Home طرفدارهای خود را به امیدوار به بازگشت این تجربه‌ی آنلاین چندنفره کرد.

شرکت سونی به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۱ ژوئیه به تمدید حق نشان تجاری PlayStation Home تا تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۸ (۱۰ مهر ۱۴۰۷) تمدید کرد. زمانی‌که می‌توان متصور شد دیگر دوران نسل ۹ کنسول‌های بازی‌های ویدیویی به پایان رسیده است. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که می‌بینیم سونی دقیقا نشان تجاری جدید PlayStation Home را به‌عنوان یک. تجربه‌ی خوب و سرویس آنلاین» در گروه «نرم‌افزارهای کامپیوتری جهان بازی‌ها به ثبت رساند. دقیقا اردیبهشت امسال مطلع شدیم. که شرکت سونی این نشان تجاری را در مناطق دیگر نیز تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرده است.

اگر در سال‌های اوج پلی استیشن 3 سونی صاحب آن کنسول بوده‌اید و با آن به اینترنت وصل می‌شدید. احتمالا حداقل یک بار تجربه‌ی ورود به فضای مجازی پلی استیشن هوم را دارید. نرم‌افزاری که عملا به‌عنوان یک سرویس آنلاین و سرگرم‌کننده عمل می‌کرد . تا گیمرها با آواتارهای مجازی خود درون محیط‌های مختلف کنار یکدیگر وقت بگذرانند و مشغول فعالیت‌های ساده‌ی گوناگون شوند. طی ماه‌های اخیر هم بارها شاهد درخواست‌های بعضی از گیمرهای قدیمی از سونی برای زنده کردن پلی استیشن هوم در نسل ۹ بوده‌ایم. PlayStation Home سونی هرگز برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه نشد. اکنون چند سال از خاموش شدن سرورهای نرم‌افزار PS3 آن می‌گذرد.

اکنون هیچ‌چیز به‌صورت رسمی مشخص نیست.

و شاید سونی صرفا نشان تجاری را تمدید کرده است تا آن را در اختیار داشته باشد. اما گمانه‌زنی‌ها و صحبت‌های مختلف به احتمال بازگشت پلی استیشن هوم در قالب تجربه‌ای بزرگ‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل روی پلی استیشن 5 اشاره می‌کنند. حتی عده‌ای می‌گویند که شاید پلی استیشن هوم روی کنسول پلی استیشن 5 سونی از هدست واقعیت مجازی جدید شرکت هم پشتیبانی کند. و این‌گونه یک ارتباط مجازی و دیجیتالی خاص و جذاب بین گیمرهای سونی شکل بگیرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*