اپل iOS و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد


امید دلیری 5 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد. غول فناوری امروز به روزرسانی های جدیدی برای iOS و iPadOS منتشر کرد. این به روزرسانی های جزئی شامل رفع اشکالات نسخه هایی که هفته گذشته منتشر شدند می باشند. هفته گذشته iOS 14.7 همراه با ویژگی های جدید Apple Card و پشتیبانی از پاور بانک MagSafe منتشر شد.

به روزرسانی های iOS و iPadOS 14.7.1 به صورت رایگان قابل دانلود هستند. این به روزرسانی ها در برنامه تنظیمات در همه دستگاه های واجد شرایط در دسترس می باشند. برای دانلود به روزرسانی جدید وارد Setting و بعد General شوید. سپس به قسمت Software Update بروید و به روزرسانی جدید را دانلود و نصب کنید. اپل یک هفته پیش iOS 14.7 را با پشتیبانی از پاور بانک MagSafe و بهبود Apple Card Family منتشر کرد. بهبودهای کلی عملکرد و رفع مشکلات امنیتی نیز در این به روزرسانی وجود داشت. اپا پس از انتشار iOS 14.7 ، سند پشتیبانی جدیدی را منتشر کرد. غول فناوری در این سند ، مشکل جدیدی را خاطرنشان کرد. مشکلی مبنی بر این که برخی از کاربران نمی توانند قفل اپل واچ خود را با آیفون مجهز به Touch ID باز کنند. مانند آیفون SE جدید.

iOS 14.7.1 مشکل باز نشدن قفل اپل واچ توسط آیفون های مجهز به Touch ID را برطرف کرده است. اپل گفته بود که این مشکل در بروزرسانی آینده رفع خواهد شد و همین اتفاق هم افتاد. این به روزرسانی همچنین به روزرسانی های امنیتی مهمی را ارائه می دهد. می گوید این به روزرسانی شامل به روزرسانی های امنیتی نیز هست. به همین خاطر به همه کاربران توصیه می کند که این به روزرسانی را نصب کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*