اولین قسمت فصل دوم سریال Ted Lasso رکورد بیشترین بیننده در +Apple TV را شکست


امید دلیری 5 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین قسمت فصل دوم سریال Ted Lasso رکورد بیشترین بیننده در +Apple TV را شکست. اپل روز گذشته اعلام کرد که نمایش اولین قسمت از فصل دوم این سریال محبوب توانست بیشترین بیننده را از بین تمام فیلم ها و سریال های اپل تی وی به خود اختصاص دهد.

غول فناوری آمار و ارقام مشخصی در این مورد ارائه نداده است. اما گفته است که بینندگان ، افتتاحیه فصل دوم سریال Ted Lasso را از همه سریال های قبلی بیشتر تماشا كرده اند. این گفته ها را وبسایت Variety منتشر کرده است. پنجره مشاهده از جمعه 23 ژوئیه تا یکشنبه 25 ژوئیه ادامه داشت. اپل افتخار می کند که این سریال بینندگان خود را نسبت به فصل اول ، 6 برابر افزایش داده است. هرچند بازهم این شرکت تعداد دقیق بینندگان را نگفته است. این سریال همچنین توانسته با انتشار فصل دوم خود ، تعداد کاربران +Apple TV را هفته به هفته 50٪ افزایش دهد. از این رو می توان گفت این سریال بیشترین بیننده را در سرویس تلویزیونی اپل داشته است.

اپل گفته است که اولین نمایش این مجموعه همچنین باعث افزایش تعداد سریال های کمدی +Apple TV شده است. سریال هایی از جمله Schmigadoon ، Physical و Mythic Quest. این سریال با بازی Jason Sudeikis یکی از محبوب ترین نمایش های +Apple TV بوده است. این سریال تقریباً بلافاصله پس از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید شد. فصل سوم نیز قبل از شروع فیلمبرداری فصل دوم تمدید شد. Jason Sudeikis نقش تد لاسو را بازی می کند. او یک مربی فوتبال آمریکایی است که به عنوان مربی یکی از تیم های فوتبال لیگ برتر انگلیس استخدام شده است. در صورتی که هیچ تجربه ای در فوتبال معمولی ندارد. Jason Sudeikis ستاره این سریال برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*