تمایل سازنده بازی Alice به ساخت نسخه جدید از این مجموعه


Matin 5 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

سازنده بازی Alice امید دارد که الکترونیک آرتز روزی از او درخواست کند تا نسخه سوم آلیس را بسازد.

بعد از معرفی بازسازی بازی Dead Space آمریکن مک‌گی در توییتر خود نسبت به این موضوع پستی گذاشت،. مکگی پس از بازگشت دد اسپیس امیدوار است که یک روز این اتفاق برای مجموعه آلیس نیز رخ دهد.

آمریکن مکگی در پست توییتر خود گفت

درحالی‌که من (و طرفداران آلیس) دوست داشتیم که پروژه ترسناک EA بازی جدید آلیس باشد… اما معرفی بازی Dead Space ما را در صف انتظار به جلو برد.

در آینده زمانی می‌رسد که مدیران EA فریاد می‌زنند که «به محصولات بیشتری نیازمندیم!» در پاسخ هم یک نفر می‌گوید «آلیس؟» و ما آماده خواهیم بود!

مکگی کارش را با id Software آغاز کرد و در آن‌جا به‌عنوان طراح مراحل روی بازی‌های زیادی از جمله سری بازی‌های Doom و Quake کار کرد.

بعد از خروجش از اید سافتور، مکگی به الکترونیک آرتز پیوست و در آن‌جا به‌عنوان مدیر خلاق روی بازی American McGee’s Alice کار کرد. بازی آلیس اقتباسی تاریک و خشن از رمان‌های آلیس در سرزمین عجایب است که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد.

در این اثر مکگی، آلیس خانواده‌اش را در آتشسوزی از دست می‌دهد. پنج سال بعد درحالی‌که آلیس در کما است در خیال خود به سرزمین عجایب باز می‌گردد ولی ‌ذهن آلیس آن‌جا را تبدیل به مکانی سوررئال و بدترکیب کرده است.

در دنباله بازی آلیس با اسم Alice: Madness Returns که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، آلیس از کلینیک روانپزشکی مرخص شده و به خانه‌ای برای یتیمان که ضربه روانی دیده‌اند انتقال داده می‌شود. آلیس که هنوز توهمات Wonderlands آزارش می‌دهند، تصمیم می‌گیرد به آن‌جا برگردد. آلیس اینبار با دشمنان جدیدی روبه‌رو می‌شود و از گذشته خود اطلاعات جدیدی به‌دست می‌آورد.

نسخه سوم بازی آلیس به اسم Alice: Asylum ما را به گذشته، حال و آینده آلیس خواهد برد.

در صفحه پتریان بازی آلیس اسایلوم مکگی اظهار داشت که «هدف من ایجاد برنامه‌ای برای تولید و طراحی اولیه است که EA آن را بپذیرد و بعد از آن بودجه لازم برای توسعه بازی جدید را جمع‌آوری کنم.»

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*