انیمیشن پابجی توسط کارگردان انیمیشن Castlevania ساخته می‌شود


Matin 6 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، Adi Shankar، سانزده انیمیشن Castlevania به زودی پروژه انیمیشنی که بر اساس بازی پابجی ساخته‌ می‌شود را کارگردانی خواهد کرد. البته این کارگردان به جز کارگردانی انیمیشن، چندین فیلم سینمایی بزرگ با حضور بازیگرانی سرشناس را کارگردانی کرده است.

در کنار انیمه Castlevania، او فیلم Grey را بازی لیام نیسون و Killing Them Softly را با بازی برد پیت کارگردانی کرده است. او به تازگی و پس از تایید خبر کارگردانی انیمیشن پابجی، اعلام کرده از زمان انتشار پابجی یعنی سال 2017، مشغول تجربه این بازی بوده است.

Adi shankar باور دارد پروژه انیمیشنی پابجی، می‌تواند مانند پلی دنیای بازی‌های ویدئویی را به دنیای سینما و هالیوود متصل کند. مسئولان استودیو Krafton برنامه‌های گسترده‌ای برای آینده بازی پابجی دارند. هرچند این بازی هنوز جزو مهم‌ترین بازی‌های شوتر چندنفره و بتل رویال در جهان است و روزانه بیش از 55 میلیون بازی‌کننده فعال دارد اما با وجود رقبایی به شدت جاه‌طلب، Krafton  باید تلاش بیشتری کند.

سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی پابجی می‌خواهند با حضور این بازی در انواع رسانه‌ها به شکل‌های مختلف، درآمد بیشتری از این بازی محبوب به دست آوردند. از جمله پروژه‌های مهم مرتبط با پابجی می‌توان یک بازی موبایلی و چندین بازی شوتر دیگر که در جهان پابجی جریان دارند اشاره کرد. مدیران ارشد شرکت Krafton می‌خواهند در آینده پابجی را به فرنچایزی مولتی‌مدیا تبدیل کنند.

استودیوهای بزرگ هالیوودی علاقه بیشتری به بازی‌های ویدئویی پیدا کرده‌اند

در مقایسه با سال‌های گذشته، سریال‌هایی که بر اساس بازی‌ها ساخته شده اند رشد عظیمی را از نظر تعداد و کیفیت تجربه کرده اند. در حال حاضر بزرگ‌ترین سریالی که بر اساس داستان یک بازی ویدئویی مراحل ساخت خود را طی می‌کند؛ سریال مورد انتظار The Last of Us است.

انتظار می‌رود این سریال یکی از پرخرج‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون باشد. هر یک از قسمت‌های این سریال چیزی بیش از 10 میلیون دلار خرج خواهد داشت و ممکن است The Last of Us، حتی از سریال بزرگ بازی تاج و تخت نیز پرهزینه‌تر باشد.

در هر حال تمام این موارد می‌تواند به معنی بیشتر شدن اقبال استودیوهای بزرگ هالیوودی به تولید فیلم و سریال‌های اقتباسی از دنیای بازی‌های ویدئویی باشد. HBO و نتفلیکس جزو مهم‌ترین سازندگان سریال‌های تلویزیونی در جهان هستند و هر دو در حال ساخت و توسعه سریال‌هایی مرتبط با دنیای بازی‌های ویدئویی هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*