ساخت سریالی لایو اکشن از پوکمون توسط نتفلیکس کلید خورد


Matin 6 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

نتفلیکس سریالی لایو اکشن از پوکمون را در دست ساخت قرار داده است.

سریالی جدید از پوکمون به تازگی در دست ساخت قرار گرفته است.

از آنجایی که این پروژه روزهای ابتدایی خودش را طی می‌کند، درباره موضوع این سریال اطلاعات زیادی در دست نیست. طبق اطلاعات موجود، جو هندرسون نویسنده و تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود. جو هندرسون در حال حاضر تهیه کننده سریال محبوب لوسیفر است. سریالی که از نتفلیکس پخش می‌شود و به‌زودی فصل ششم و نهایی آن عرضه خواهد شد.

این پروژه به‌صورت لایو اکشن خواهد بود و شبیه فیلم Detective Pikachu خواهد بود. در این فیلم که سال 2019 عرضه شد، رایان رینولدز و جاستیس اسمیت نقش‌آفرینی کردند.

لایو اکشن پوکمون در حالی ساخته می‌شود که شبکه نتفلیکس خانه‌ای برای چند فیلم از پوکیمون شده است. به عنوان مثال : انیمیشن Pokemon Indigo League و همچنین انیمیشن Pokemon Journeys. در سال‌های اخیر نتفلیکس تاکید زیادی بر ساخت انیمه داشته است. پلتفرم نتفلیکس انیمه‌های زیادی را از بازی‌هایی مثل فارکرای، اسپبسنتر سل و ترمیناتور نیز معرفی نموده است. نتفلیکس به ساخت لایواکشن هایی از انیمه‌ها نیز روی آورده است. لایو اکشن‌هایی مثل Cowboy Bebop و One Piece از همین دست لایو اکشن‌ها هستند. نتفلیکس قبلا در سال 2017 نیز لایو اکشن Death Note را منتشر کرده بود.

علاوه بر اینکه هندرسون، تهیه کننده لوسیفر و لایو اکشن پوکیمون است، تهیه کنندگی سریال Shadecraft که اقتباسی از کتاب کمیک است را به عهده دارد. سریال Shadecraft ماه مارچ معرفی شد.  هندرسون همراه با Lee Garbett کار نویسندگی این کمیک را انجام داده اند. هر دو نفر تهیه کننده این پروژه هم می‌باشند.

هندرسون همچنین به‌خاطر کار بر روی آثاری مانند 11.22.63، Graceland و White Collar شناخته می‌شود.

سریال پوکمون از اولین سال عرضه، یعنی سال 1995 بسیار محبوب و جهانی شد.

هم اکنون پوکمون وارد عرصه‌های مختلفی مثل فیلم، بازی‌های ویدئویی، بازی‌ های کارتی، کتاب‌ها، کمیک‌ها و… شده است. یکی از لایواکشن‌های تولید شده از پوکمون، کارآگاه پیکاچو بود که پروژه موفقیت‌آمیزی نیز به‌شمار می‌رود. این فیلم درآمد 430 میلیون دلاری داشت و بودجه این فیلم 150 میلیون دلار بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*