چراغ سبز اپل برای ساخت فصل چهارم سریال For All Mankind


امید دلیری 6 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

چراغ سبز اپل برای ساخت فصل چهارم سریال For All Mankind. به روزرسانی وبسایت انجمن نویسندگان آمریکا نشان می دهد که +Apple TV مجاز به پخش فصل چهارم این سریال می باشد. سریالی که در حال حاضر در اواسط فیلمبرداری فصل سوم خود می باشد.

صفحه وبسایت صنف نویسندگان آمریکا به سریال For All Mankind اختصاص یافته است. در این صفحه اخیراً اطلاعات مربوط به فصل چهارم که هنوز توسط اپل اعلام نشده ، قرار گرفته است. این تغییر توسط Space Exploreored مشاهده شد. طبق این به روزرسانی ، خالق سریال Ronald D. Moore به عنوان تهیه کننده فعالیت خود را ادامه خواهد داد. در حالی که Ben Nedivi ، Bradley Thompson ، Matt Wolpert و David O. Weddle  به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت خواهند کرد. تمامی این افراد از فصل اول این سریال ، بخشی از تولید آن را بر عهده داشته اند.

صفحه انجمن نویسندگان ، ساخت فصل چهارم For All Mankind را بین سالهای 2022 و 2023 اعلام کرده است. اگرچه این جدول زمانی بر اساس شیوع ویروس COVID-19 تغییر می کند. نشریات مختلف هنوز تولید فصل چهارم این سریال را گزارش نکرده اند. هرچند زمان اعلام شده مطابق با برنامه معمول فیلمبرداری این سریال است. سال گذشته ، Deadline گفت که اپل این سریال را برای فصل سوم تمدید کرده است. در حالی که تولید فصل دوم آن در حال انجام بود.

سریال For All Mankind گذشته ای متناوب را به تصویر می کشد که اگر رقابت جهانی برای فضا پس از موفقیت شوروی به عنوان اولین کشور سفر کرده به ماه پیش از ایالات متحده تمام نمی شد ، چه اتفاقاتی می افتاد ؟ ژانر این سریال علمی تخیلی می باشد. از بازیگران این سریال می توان Joel Kinnaman در نقش Michael Dorman ، Edward Baldwin در نقش Gordo Stevens و Wrenn Schmidt در نقش Margo Madison را نام برد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*