کارگردان فیلم Chappie در ساخت یک بازی شوتر چندنفره همکاری خواهد کرد


Matin 6 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

نیل بلومکمپ کارگردان اهل آفریقای جنوبی که فیلم‌هایی مانند District 9، Chappie و Elysium را کارگردانی کرده به استودیو بازی‌ سازی Gunzilla Games پیوسته است. او به عنوان مدیر ارشد بخش بصری در این شرکت فعالیت خواهد کرد. نیل بلومکمپ برای توسعه یکی از بازی‌های شوتر چندنفره، با این شرکت همکاری خواهد کرد.

بسیاری از شخصیت‌های بزرگ هالیوود مانند تام هاردی، هنری کویل، و ساموئل ال جسکون علاقه خود به دنیای بازی‌های ویدئویی را ابراز کرده اند. افرادی مانند کیانو ریوز، جرج آر آر مارتین، نورمن ریداس و مس میکلسن نیز مستقما در توسعه و سخت تعدادی از بازی‌ها همکاری داشته اند.

حالا نوبت به نیل بلومکمپ رسیده که از هالیوود، وارد همکاری مستقیم با یکی از استودیوهای تولیدکننده بازی‌های ویدئویی شود. او در گذشته علاقه خود به این صنعت را نشان داده بود.

استدیو Gunzila Games

استودیو Gunzila Games، یکی از استودیوهای کمتر شناخته شده حوزه ویدئوگیم است. این استودیو که تاکنون سابقه ساخت هیچ بازی را ندارد؛ در سه کشور ایالات متحده. آلمان و اوکرین تیم‌های توسعه‌دهنده فعالی دارد. هر چند این استودیو سابقه‌ای ندارد که بتوان عملکرد آن را در آینده پیشبینی کرد. اما با توجه به حضور توسعه‌دهندگان سابق شرکت‌های بزرگ. مانند یوبی‌سافت، EA و Crytek، می‌توان امیدوار بود بازی شوتر چندنفره این شرکت، عملکرد مناسبی داشته باشد.

بلومکمپ درباره عنوان شغلی خود در استودیو Gunzila Games نیز توضیحاتی داد. او اعلام کرد در این منصب مهارت‌های کارگردانی فیلم‌هایش را به جهان بازی‌های ویدئویی می‌آورد. بدون شک با توجه به تجربه او در ساخت‌ جهان‌های خاص در فیلم‌هایش، احتمالا در بازی معرفی نشده استودیو Gunzila Games نیز شاهد جهانی درگیرکننده و جذاب باشیم که بازیکن از رقابت کردن در آن با دیگران لذت خواهد برد.

هنوز زمان بسیار زیادی تا معرفی بازی شوتر چندنفره این شرکت باقی مانده و اطلاعات زیادی درباره آن درز نکرده است. اما با توجه به وجود رقبای بسیار بزرگی مانند پابجی، COD، BattleFeild، فورتنایت و … بازی استودیو Gunzila Games احتمالا کار سختی را داشته باشد. این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*