ابراز تاسف جیم رایان از عدم توانایی رفع تقاضای بازار پلی استیشن 5


Matin 7 مرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

جیم رایان، مدیر پلی استیشن. طی گفت‌وگویی از مشکلات کمبود موجودی پلی استیشن 5 در بازار و تلاش تیم توسعه جهت رفع آن خبر داد.

جیم رایان، مدیر برند پلی استیشن، در مصاحبه اخیر خود با رویترز از عدم موجودی کنسول پلی استیشن 5 در بازار ابراز تاسف کرد. او ضمن بیان احساسات خود، تاکید کرد که باوجود تلاش‌های فراوان سونی. اما نباید منتظر رفع کامل این مشکل در آینده نزدیک باشیم.

رایان در بخشی از مصاحبه خود نیز ضمن عذرخواهی از طرفداران اعلام کرد که برای رفع این معضل به زمان بیشتری نیاز است.

«خوشبختانه ما اکنون سریع‌تر از گذشته کنسول پی اس تولید می‌کنیم؛ اما از طرفی برای رسیدگی به تمام نیازها و تقاضاهای علاقه‌مندان، به زمان بیشتری نیاز است. موضوعی که باعث ناراحتی من شده است.»

همان‌طور که قطعا در جریان هستید. از زمان عرضه کنسول‌های نسل نهم، به‌دلیل کمبود تراشه و قطعات داخلی. گیمرها برای خرید کنسول‌های پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در سراسر جهان با مشکلات جدی روبه‌رو بوده‌اند.

به‌نظر می‌رسد باوجود افزایش روزافزون تقاضای علاقه‌مندان. اما همچنان مسیر نسبتا طولانی در جهت عادی شدن شرایط در پیش خواهیم داشت.

مایکروسافت نیز با دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با فروش ۱۲۴ هزار و ۷۲۰ واحد در تعقیب کنسول PS5 مجموع فروش خود را به عدد ۶.۱۷ میلیون واحد رسانده است.

از آمار و ارقام فروش کنسول‌های نسل نهم که بگذریم. به سه کنسول پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتدو 3DS می‌رسیم. برآوردهای صورت گرفته شده حاکی از آن است که به‌ترتیب کنسول سونی ۲۳ هزار و ۴۴۰ واحد، کنسول مایکروسافت ۱۰ هزار و ۹۶۲ واحد و درنهایت کنسول دستی نینتندو ۵۴۷ واحد فروش را تجربه کرده‌اند.

چنانچه سیبو را دنبال کرده باشید. احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی سونی اعلام کرده است که پلی استیشن با عبور از فروش ۱۰ میلیون واحدی. به سریع‌ترین فروش در تاریخ کنسول‌های سونی دست پیدا کرده است.

حال نوبت شما است تا در این رابطه و آینده پیش‌روی کنسول‌های نسل نهم. نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

 


برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*