اپل چهارمین نسخه آزمایشی عمومی iOS ، tvOS و iPadOS 15 و watchOS 8 را منتشر کرد


امید دلیری 7 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل چهارمین نسخه آزمایشی عمومی iOS ، tvOS و iPadOS 15 و watchOS 8 را منتشر کرد. غول فناوری چهارمین نسخه آزمایشی از سیستم عامل های آینده خود را به صورت عمومی منتشر کرد.

مرحله چهارم انتشار نسخه آزمایشی سیستم عامل های اپل به صورت عمومی

توسعه دهندگان می توانند نسخه های آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15 و watchOS 8 را از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنند. همچنین می توانند به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا ، به روزرسانی ها را دریافت کنند. کاربران می توانند چهارمین نسخه آزمایشی عمومی سیستم عامل ها را از طریق Apple Beta دریافت کنند.

سومین نسخه آزمایشی این سیستم عامل ها 14 ژوئیه منتشر شد. دومین نسخه آزمایشی این سیستم عامل ها در 24 ژوئن برای توسعه دهندگان منتشر شد. اولین نسخه های آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15 و watchOS 8 ، اندکی پس از رویداد WWDC 2021 منتشر شدند. به هرکدام از این سیستم عامل ها ویژگی های جدیدی اضافه شده است. ویژگی های نسخه جدید iOS :

  • پیشرفتهای Messages و FaceTime
  • حالتهای جدید Focus
  • Live Text OCR روی دستگاه
  • شناسه دیجیتال در Wallet
  • اپلیکیشن های به روز شده Weather و Maps و سایر تغییرات

در چهارمین نسخه آزمایشی عمومی iPadOS 15 ، اپل قابلیت چند وظیفه ای را به روز کرده است. پشتیبانی از ویجت در صفحه اصلی ، یادداشت سریع در سیستم و اپلیکیشن Translate از دیگر ویژگی های این به روزرسانی می باشد. اپل همچنین تغییرات عمده ای در Swift Playgrounds ایجاد کرد تا توسعه برنامه در آیپد و همچنین ارسال آن ها به App Store را فعال کند.

در نسخه جدید watchOS 8 ، تمرینات Tai Chi و Pilates به اپلیکیشن Fitness اضافه شده است. اپلیکیشن Sleep میزان تنفس را ردیابی می کند. اپلیکیشن Photos یک طرح موزاییکی و بخش خاطرات را اضافه کرده است. Messages امکان کنترل مکان نما و جست و جوی GIF با استفاده از تاج دیجیتال را بدست آورده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*