اپل watchOS 7.6.1 را منتشر کرد


امید دلیری 7 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 7.6.1 را منتشر کرد. این به روزرسانی یک به روزرسانی جزئی برای سیستم عامل اپل واچ است. به روزرسانی که احتمالاً فقط شامل رفع اشکالات و به روزرسانی های امنیتی است.

به روزرسانی watchOS 7.6.1 چند روز پس از آنکه اپل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد ، ارائه شده است. به روزرسانی iOS 14.7.1 شامل اصلاحاتی مربوط به اشکالی در اپل واچ بود. اشکالی که از باز شدن قفل اپل واچ توسط آیفون مجهز به Touch ID جلوگیری می کرد. علاوه بر این ، به روزرسانی جدید یک آسیب پذیری امنیتی را که ممکن است اجازه اجرای خودسرانه کد را بدهد ، اصلاح می کند. اپل گفته است که از گزارش های مبنی بر سوء استفاده از این حفره امنیتی آگاه است. به نظر می رسد که این اشکال امنیتی توسط به روزرسانی جدیدی که منتشر شده ، برطرف می شود.

اپل هنوز صفحه به روزرسانی های امنیتی خود را با اطلاعات مربوط به watchOS 7.6.1 به روز نکرده است. با این حال ، با توجه به اینکه macOS Big Sur 11.5.1 شامل رفع اشکال بود ، احتمالاً به روزرسانی watchOS نیز به برطرف کردن مشکلات می پردازد. اپل واچ برای نصب به روزرسانی باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و روی شارژر قرار گیرد. علاوه بر این ، می توان به روزرسانی را از طریق بخش Apple Watch در قسمت تنظیمات نصب کرد. کاربران می توانند با ورود به اپلیکیشن اپل واچ در آیفون خود به روزرسانی را دریافت کنند. از مسیر My Watch ، General و Software Update ، کاربران می توانند این به روزرسانی را به صورت دستی دانلود کنند.

اپل همچنین نسخه های آزمایشی عمومی جدید سیستم عامل های خود یعنی iOS 15 ، iPadOS 15 ، tvOS 15 و watchOS 8 را منتشر کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*