برنامه محبوب سایمون کاول به نام The X Factor به زودی کنسل خواهد شد


Matin 9 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

برنامه محبوب سایمون کاول به نام The X Factor بعد از 17 سال کنسل شد. یکی از افرادی که این خبر را منتشر کرده گفته است: هیچ برنامه‌ای در حال حاضر برای سری بعدی برنامه ایکس فاکتور وجود ندارد.

برنامه The X Factor، ساخته شده توسط سایمون کاول، در سال 2004 شروع شد. بعد از 15 سری از این برنامه، 445 قسمت عرضه شده است. آخرین سری این برنامه سال 2018 عرضه شد. این برنامه توسط شرکت Thames که سازنده آن Fremantle است و Syco که سازنده آن کاول است، ساخته شده است. نقشه بعدی کاول یک برنامه سؤالی و موزیکال است. نام آن Walk The Line است و برای ITV عرضه خواهد شد.

Walk the Line چیست؟

فرمت این برنامه به این حالت است که خوانندگان برنامه اجرا خواهند کرد. سپس گروهی از داوران به رهبری کاول آن را قضاوت کرده و به آن نمره خواهند داد. دو اجراکننده برتر در آخر برنامه با یک تصمیم روبرو خواهند شد. این دو مرا دریافت کرده می‌توانند جایزه را دریافت کرده و خارج شوند یا همچنان به بازی ادامه دهند. اگر در بازی باقی بمانند باید در برنامه بعدی مقابله تعداد جدیدی از اجراکنندگان، برنامه بگذارند. هرچه بیشتر افراد باقی بمانند جایزه بزرگ‌تر خواهد شد. بحث اصلی ریسک ماندن و بازی کردن است. این ریسک در هر برنامه جریان دارد. در هر برنامه، به نفر برتر جایزه بیشتری پیشنهاد خواهد شد تا انصراف دهند.

این برنامه توسط شرکت Syco و Lifted ساخته شده است. شرکت Lifted بخشی از تیم ITV است. یکی از بخش‌های جالب این است که شرکت کنندگان این برنامه سلبریتی‌ها هستند. فوریه گذشته، قبل است پاندمی در انگلیس، این برنامه متوقف شد. حال قرار است در سال 2021 بازگردد.

البته تنها چند ماه بعد از این خبر کوین لیگو، مدیر ITV به رسانه اعلام کرد که هیچ تضمینی برای بازگشت The X Factor وجود ندارد. او گفت:

نمی‌توان گفت که این برنامه قطعاً باز خواهد گشت، ولی شاید بازگردد. اگر X Factor بازگردد تغییراتی خواهد داشت. به طور کلی سایمون بیشتر از ما روی آن کنترل دارد. پس اینکه کی این برنامه بازخواهد گشت و چگونه بازخواهد گشت بستگی به او دارد.  امیدواریم که ماهم جزئی از آن باشیم.

این برنامه استعداد یابی یکی از بهترین دستاوردهای شرکت کاول در سال‌ها اخیر بود. X Factor یکی از بهترین برنامه‌ها در جهان بود و در آن شکی نیست. نکته جالبی که این برنامه داشت، استعدادهایی بود که پیدا کرد. برای مثال Little Mix یا Leona Lewis و Olly Murs نیز از آن شروع به کار کردند.

اما حال اخبار بیش از همیشه حاکی از این هستند که The X Factor به زودی کنسل خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*