وضعیت باب ادنکرک بعد از حادثه قلبی پایدار گزارش شده است


Matin 9 مرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق اطلاعات رسمی وضعیت باب ادنکرک بعد از حادثه قلبی، پایدار است.

بنا بر گزارش‌ها وضعیت عمومی بازیگر سریال «بهتره به سال زنگ بزنید» پایدار است. او سه‌شنبه در مقابل عوامل این فیلم در نیو مکزیکو از هوش رفته بوده است.

عصر چهارشنبه، عوامل فیلم Better Call Saul درباره وضعیت او بیان کردند :

ما تایید می‌کنیم که وضعیت باب بعد از تجربه حادثه قلبی، پایدار است. باب و خانواده اش قدردان زحمات پزشک‌ها و پرستارهایی‌اند که مراقب او بودند. همچنین ما از عوامل فیلم که در این اتفاق حامی او بودند سپاسگزاریم. خانواده ادنکرک از افرادی که برای باب آرزوی سلامتی کرده‌اند بسیار سپاس‌گزار است و تقاضا دارد که برای بهبودی بیشتر، حریم خصوصی او را حفظ کنند.

این حادثه روز سه‌شنبه وقتی اتفاق افتاد. که باب و دیگر عوامل سریال در حال تولید فصل ششم و آخر سریال Better Call Saul بودند. بعد از حادثه عوامل فیلم به اورژانس زنگ زدند و باب به بیمارستان منتقل شد.

پیام‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی حول وضعیت باب ادنکرک بعد از حادثه قلبی اش منتشر شد. پیام‌هایی که دلگرم کننده بود و نگرانی طرفداران را برای وضعیت این بازیگر نشان می‌داد. برایان کرنستون و دیوید کراس، از بازیگرانی که قبلا با او همبازی بوده اند نیز به این اتفاق واکنش نشان دادند.

ادنکرک 58 ساله بازی در نقش سال گودمن را از فصل دوم سریال برکینگ بد شروع کرد.

سریال «بهتره با سال تماس بگیری» یک مجموعه فرعی از سریال برکینگ بد بوده که داستان حول سال می‌چرخد. در این سریال روند تغییر این شخصیت از جیمی مک گیل تا شخصیت فاسد سال گودمن دیده می‌شود. او برای سریال Better Call Saul چهار بار نامزد جایزه امی شده است. این بازیگر کهنه کار به عنوان یک هنرمند سخت کوش و حرفه‌ای بسیار محترم شمرده می‌شود.

ادنکیرک کار خود را در هنر با نوشتن متون کمدی در Saturday Night Live شروع کرد. در فیلم Ben Stiller Show، باب ادنکرک هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر فعالیت کرد. در همین فیلم او با پارتنر کمدی خود دیوید کراس نیز آشنا شد. این دو نفر شوی محبوب Mr. Show With Bob and David را اجرا کردند که برای 4 فصل از شبکه HBO به‌نمایش در آمد. باب ادنکرک اخیرا نیز در تریلر فیلم Nobody هنرنمایی کرده است. او نویسنده و تهیه کننده این اثر می‌باشد. دوستان ادنکیرک می‌گویند او تمریناتی را پشت سر گذاشته است که قدرت جسمانی او را برای بازی در فیلم‌های اکشن حفظ کرده است.

آخرین فصل سریال «بهتره با سال تماس بگیرید» انتظار می‌رود ابتدای سال 2022 عرضه شود.

AMC Networks کانالی که Better call saul از آن پخش می‌شود، نگرانی خود را از اتفاقی که برای باب افتاد ابراز کرد:

باب کسی است که ما خیلی وقت است او را می‌شناسیم. ما تا کنون خوش شانس بوده‌ایم که در این مدت با او کار کردیم. این حجم از واکنش‌ها و نگرانی‌های مردم، بلافاصله بعد از حادثه، نشان از استعداد و قابلیت ادنکیرک در سرگرم کردن مردم و تاثیرگذاشتن روی آن‌ها داشته است. مثل بقیه، ما از اینکه باب در شرایط پایدار است و از مراقبت‌های عالی برخوردار است بسیار خرسندیم. ما به یاد او هستیم و برای او آرزوی ریکاوری کامل و سریع را داریم.

سونی پیکچرز نیز اعلام کرد:

باب برای سال‌هاست که بخشی از خانواده سونی پیکچرز است. ما از کار کردن با این فرد بی نظیر و با استعداد به خود می‌بالیم. در کنار حمایت میلیون‌ها طرفدار در جهان، ما نیز به یاد او خواهیم بود و برای او بهترین‌ها را در روند ریکاوری خود آرزو داریم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*