شرکت Epic Games مورد حمایت ایلان ماسک قرار گرفت


امید دلیری 9 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Epic Games مورد حمایت ایلان ماسک قرار گرفت. مدیر عامل شرکت Tesla در توییت جدید خود ، طرف شرکت محبوب بازی های ویدئویی را گرفت. او در توییت خود اعلام کرد که App Store اپل عملاً از اینترنت مالیات می گیرد.

جنجال جدید ایلان ماسک با اپل !

ادعاهای جدیدی مبنی بر رد پیشنهاد ایلان ماسک برای تبدیل شدن به مدیر عامل اپل توسط تیم کوک منتشر شده است. ظاهراً تیم کوک این کار را با یک توهین شدید انجام داده است. به دنبال این ادعاها ، اکنون ایلان ماسک در توییتر خود از رقیب اپل یعنی شرکت Epic Games حمایت کرده است. او در توییت خود نوشته :

هزینه های App Store اپل یک فاکتور واقعی مالیات جهانی در اینترنت است. حق با Epic می باشد.

ایلان ماسک در واقع به اختلاف و جنگ بین اپل و شرکت Epic Games توسعه دهنده بازی Fortnite اشاره می کند. Epic ادعا کرده است که اپل این شرکت را مجبور به حذف Fortnite از App Store کرده است. در حالی که اپل استدلال کرد که Epic خودش فاش کرده است که قصد حذف و شروع مراحل قانونی را دارد. این اختلاف در حال حاضر یک داستان طولانی مدت است و احتمالاً به زودی حل نمی شود.

با این حال ، این پرونده همچنین تبدیل به وسیله ای برای اتهامات متعدد و بین المللی برای اقدامات ضد رقابتی توسط اپل با App Store شده است. ایلان ماسک در توییت بعدی خود ، حرف هایش را گسترش داد. او در توییت بعدی خود گفت : به طور معمول ، فشار رقابتی اپل را مجبور به کاهش هزینه ها می کند. اما اپل و اندروید بر روی گوشی ها تسلط دارند. وقتی آشنایی با رابط کاربری در نظر گرفته شود ، اساساً بحث انحصار پیش می آید. مالیات 30 درصدی که اپل دریافت می کند از دید کاربران پنهان است و اعتراضی در پی خواهد داشت.

ایلان ماسک به تازگی در کنفرانس تلفنی Earnings به اپل طعنه زده بود. او گفت باتری های ماشین های شرکت او ، از کبالت کمتری نسبت به دستگاه های ساخته شده توسط اپل استفاده می کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*