پیش نمایش جدید فصل دوم سریال See منتشر شد


امید دلیری 9 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش جدید فصل دوم سریال See منتشر شد. اپل پیش نمایش جدیدی از سریال محبوب +Apple TV را منتشر کرد. این پیش نمایش اتفاقات بعد از وقایع فصل اول را دنبال می کند. Baba Voss باید با گذشته خود روبرو شود و جنگ خود را با کسانی که می توانند ببینند آغاز کند.

Dave Bautista در نقش برادر Baba Voss به جمع بازیگران این سریال درام آخرالزمانی می پیوندد. پیش نمایش جدید ، جنگ بین کسانی که می توانند ببینند و از توانایی بینایی به عنوان سلاح استفاده می کنند را نشان می دهد.

پیش نمایش جدید فصل دوم سریال پر هزینه و جذاب See

سریال See آینده ای نزدیک به ششصد سال دیگر را به تصویر می کشد که در آن انسان ها به علت شیوع یک ویروس مرگبار از بین رفته اند. فقط تعداد اندکی زنده ماندند که در اثر این ویروس نابینا شده اند. این اتفاق باعث تغییر شیوه زندگی و عقاید انسان ها شده است. به طوری که شیوه زندگی انسان ها به صورت قبیله ای شده است. آن ها بر این عقیده اند که نابینا شدنشان به منظور نجات نسل بشر و جلوگیری از نابودی بشر به دست خود است. هر کسی که توانایی دیدن داشته باشد ، جادوگر است و باید کشته شود. پیش نمایش جدید دنباله ای از وقایع فصل اول را نشان می دهد.

سریال See یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انحصاری اپل یعنی +Apple TV می باشد. این سریال به نویسندگی Steven Knight و کارگردانی Francis Lawrence تولید شده است. اولین قسمت آن در 1 نوامبر 2019 پخش شد. ژانر این سریال درام علمی-تخیلی و یکی از پرهزینه ترین سریال ها می باشد. برای ساخت هر اپیزود آن مبلغی حدود 15 میلیون دلار هزینه شده است.

این سریال در حال حاضر قبل از شروع فصل دوم ، برای فصل سوم هم تمدید شده است. مشترکین اپل تی وی می توانند فصل دوم سریال See را از 27 آگوست تماشا کنند. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*