مدل جدید پلی استیشن ۵ دیجیتال مشاهده شد


Matin 10 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

یک مدل جدید از پلی استیشن ۵ دیجیتال اخیراً مشاهده شده است. تنها تغییری که تا الان در آن مشاهده شده، این است که مدل جدید کمی سبک‌تر است. با توجه به PDF منتشر شده از سونی، مدل جدید حدود 7 درصد از مدل حال حاضر سبک‌تر است.

پس با توجه به این اطلاعات مدل جدید پلی استیشن ۵ دیجیتال حدود 300 گرم از مدل موجود در بازار سبک‌تر است. پس اینطور که به نظر می‌رسد تنها تفاوت کنسول جدید در وزن کمتر آن است. آن هم به مقداری که اکثر مردم اصلاً متوجه آن نمی‌شوند.

یکی دیگر از تغییرات گزارش شده در این کنسول اضافه شدن یک پیچ دستی در انتهای کنسول است. در حال حاضر کنسول‌های پلی استیشن در انتهای خود یک پیچ دارند که برخی بر این باورند که در آوردن آن دشوار است. حال به نظر می‌رسد که این پیچ جدید کار را برای برخی از مشتریان راحت‌تر کرده باشد. پس اگر مشکلی با پیچ حال حاضر این کنسول داشتید آن هم حل شده است. نکته مهم اینجاست که این کنسول هیچ تفاوتی از لحاظ سخت افزاری با مدل قبلی ندارد.

کنسول پلی استیشن 5 کنسول بسیار بزرگی است.

اندازه این کنسول از پلی استیشن 4 زمان عرضه نیز بزرگ‌تر است و به طور کلی کنسول کوچکی نیست. بهانه سونی هم برای این اندازه بزرگ سیستم خنک کننده دستگاه است که تا الان بد عمل نکرده است. اما نکته اینجاست که مدل دیجیتال با وجود اینکه یک قسمت از نسخه عادی کمتر دارد، تفاوت چندانی در اندازه ندارد. حال به نظر می‌رسد که سونی این مسئله را درک کرده و در تلاش است تا تفاوت میان دو کنسول پلی استیشن ۵ را بیشتر کند. شاید همین باعث شود که شما نیاز نداشته باشید برای کنسول پلی استیشن 5 جدیدتان یک میز کامل را خالی کنید تا جا بشود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*