انتقال فایل Save بازی Genshin Impact از پلی استیشن به PC


Matin 10 مرداد 1400 20 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتقال فایل Save بازی Genshin Impact از پلی استیشن به PC. بالاخره بازی Genshin Impact حالت Cross save را برای کنسول پلی استیشن معرفی کرد. این قابلیت در به روزرسانی 2.0 معرفی شد. به این معنا که شما می‌توانید با یک اکانت در تمامی پلتفرم‌ها بازی کنید. استفاده از این ماجرا بین موبایل و پی سی نسبتاً راحت است. اما برای انتقال فایل ذخیره بازی Genshin Impact از پلی استیشن به پی سی نیاز به چند مرحله بیشتر دارید.

اگر از اینکه چگونه cross-save را در این بازی فعال کنید، گیج شده‌اید، قابل درک است. کل پروسه کمی به هم ریخته است. همینطور اینکه بستگی دارد شما چگونه می‌خواهید فایل ذخیره را منتقل کنید. حال با راهنمای انتقال فایل ذخیره بازی Genshin Impact از پلی استیشن به پی سی با ما همراه باشید.

انتقال فایل ذخیره بازی Genshin Impact از پلی استیشن به پی سی

قبل از اینکه اکانت پلی استیشن خود را به miHoYo متصل کنید باید چند چیز را بدانید. اول اینکه شما نیاز به ایمیلی دارید که قبلاً در miHoYo استفاده نشده باشد. نکته مثبت این است که ایمیل پلی استیشن شما نمی‌تواند در ارتباط با یک اکانت miHoYo دیگر باشد. این قابلیت به دلیل روش ذخیره کردن فایل‌ها توسط Genshin Impact است.

تا زمانی که شما یک ایمیل که مرتبط با اکانت miHoYo نداشته باشید، اینگونه باید Cross-save را راه اندازی کنید:

  • وارد بازی Genshin Impact در کنسول پلی استیشن 5 یا 4 خود بشوید.
  • به قسمت تنظیمات رفته و سپس Account را انتخاب کنید. بعد روی User Center کلیک کنید. از آنجا روی Link Account کلیک کنید.
  • ایمیل خود را در آنجا وارد کنید تا یک اکانت miHoYo بسازید. سپس اکانت پلی استیشن خود را به آن متصل کنید.
انتقال فایل ذخیره بازی Genshin Impact

انتقال فایل ذخیره بازی Genshin Impact از پی سی به پلی استیشن

انتقال فایل ذخیره بازی Genshin Impact از پی سی به پلی استیشن کمی راحت‌تر است. در نظر داشته باشید که نباید فایل‌های ذخیره را در حال حاضر روی کنسول پلی استیشن داشته باشید. روش انجام آن به اینگونه است:

  • بازی Genshin Impact را روی کنسول پلی استیشن 4 و 5 نصب و اجرا کنید.
  • زمانی که یک صفحه بالا آمد راه‌های نشان داده شده را طی کنید. با اینکار شما اکانت miHoYo را به پلی استیشن وصل خواهید کرد.
  • حال فایل ذخیره شده در پی سی شما باید روی پلی استیشن 4 و 5 ظاهر شود.

آیا می‌توانید در آینده اکانتتان را جدا کنید؟

نه! زمانی که شما اکانت پلی استیشن و miHoYo را به هم متصل کردید دیگر راه بازگشتی نیست. پس از اینکه هر دو اکانت یکی هستند اطمینان حاصل کنید. به دلیل اینکه دیگر نمی‌توانید برگردید.

آیا هیچ محدودیتی برای این قابلیت وجود دارد؟

چند محدودیت به طور کلی وجود دارد. مخصوصاً برای افرادی که اکانتشان را روی پلی استیشن 4 و 5 شروع کردند. هر آیتم انحصاری پلی استیشن مثل Glider یا شمشیرها در پی سی قابل استفاده نیستند. البته به نظر می‌رسد که شما می‌توانید شخصیت Aloy را روی پلی استیشن بگیرید و روی پی سی بازی کنید.

یکی دیگر از محدودیت‌ها این است که شما تنها در پلتفرمی که شروع کرده‌اید توانایی خرید درون برنامه‌ای دارید. پس اگر شما روی پلی استیشن شروع کنید نمی‌توانید هیچ خرید درون برنامه‌ای روی پی سی داشته باشید. شما می‌توانید از miHoYo top-up Centre برای خرید کارت ماهانه یا Genesis Crystal استفاده کنید اما خرید Battle pass نیاز به دستگاهی دارد که روی آن شروع کردید. محدودیت دیگر این است که هر Genesis Crystal که بخرید روی دستگاهی که خریدید باقی می‌ماند.  پس اگر می‌خواهید کریستال‌های خود را از پلی استیشن به پی سی ببرید آن را به Primogem تبدیل کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*