Phillipa Soo به جمع بازیگران سریال Shining Girls پیوست


امید دلیری 10 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Phillipa Soo به جمع بازیگران سریال Shining Girls پیوست. بر اساس گزارشی جدید ، این بازیگر که نامزد جایزه Emmy هم بوده است ، به گروه بازیگران سریال آینده +Apple TV ملحق شده است.

Phillipa Soo بیشتر برای حضور در فیلم Hamilton شناخته می شود. او اعلام کرده است که در سریال Shining Girls قرار است نقش Jin-Sook را بازی کند. به گزارش Deadline ، او یک محقق باهوش و مطمئن در Adler planetarium می باشد. این بازیگر در سال 2021 برای بازی در فیلم Hamilton نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مراسم Emmy شد. او اخیراً در سریال The Bite حضور داشته است.

سریال Shining Girls سریالی هیجانی-ترسناک است که براساس رمان پرفروش Lauren Beukes در سال 2013 ساخته شده است. داستان این سریال راجع به ولگرد افسرده ای است که کلید خانه ای را کشف می کند که دوره های مختلف تاریخ شیکاگو را باز می کند. برای سفر در زمان ، وی باید زنانی را بکشد. Elisabeth Moss در این سریال نقش اصلی را بازی می کند. او نقش گزارشگری را بازی می کند که در دهه 1980 از حمله توسط دشمنی جان سالم به در می برد. او اکنون می خواهد دشمن خود را تعقیب و پیدا کند.

Phillipa Soo در نقش Jin-Sook مقابل Elisabeth Moss بازی خواهد کرد. اپل به سرعت بازیگران این سریال را پر کرد. Wagner Moura نقش Dan ، یک روزنامه نگار همکار که حملات را پوشش می دهد را بازی خواهد کرد. Jamie Bell قرار است نقش Harper را بازی کند. او یک تنهای مرموز است که به طور عجیبی با Kirby ارتباط برقرار می کند. Silka Luisa در حال اقتباس از رمان Lauren Beukes برای سریال تلویزیونی است. او به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار Donna Moss،  Leonardo DiCaprio و Jennifer Davidson فعالیت خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*