بازی Horizon Forbidden West تا اوایل سال ۲۰۲۲ تأخیر خورد


Matin 11 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

اخیراً طبق گفته Bloomberg سونی بازی Horizon Forbidden West را تا اوایل سال 2022 تأخیر زده است. با توجه به این خبر این بازی که قرار بود در سال 2021 عرضه شود، زمان عرضه خود را از دست خواهد داد. پس اگر منتظر این بازی بودید باید کمی بیشتر صبر کنید.اگر این خبر درست باشد، خیلی هم متعجب کننده نیست. به دلیل اینکه سازنده این بازی شرکت Guerrilla Games نیز مطمئن نبود که می‌تواند آن را تا آخر سال 2021 تمام کند یا نه. در ماه ژوئن رئیس این شرکت گفت که بازی درحال ساخت است. اما وی ادامه داد که در مورد روند و رسیدن آن به سال 2021 مطمئن نیست. وی به طور کامل گفت:

در مورد Horizon ما در مسیر ساخت قرار داریم. اگر با همین روش پیش برویم به احتمال زیاد تا تعطیلات 2022 عرضه خواهد شد. اما همچنان مطمئن نیستیم. ولی داریم با تمام توان کار می‌کنیم تا هرچه زودتر خبر عرضه را به شما بدهیم.

نکته قابل توجه اینجاست که سونی هنوز خبر رسمی از این ماجرا منتشر نکرده است. پس تا زمانی که از طرف سونی تأیید شود باید صبر کنیم. البته لازم به ذکر است که معمولاً این شایعات به حقیقت می‌پیوندند.

بازی Horizon Forbidden West یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است. اگر این بازی امسال منتشر نشود نمی‌توان گفت چیز خاصی را از دست می‌دهد اما به طور کلی دید گیمر‌ها نسبت به تأخیر خوب نیست. بعد از تجربیات جامعه گیمینگ از تأخیرهای متعدد، بازی سایبرپانک، کمی می‌توان گفت که دل خوشی از این ماجرا ندارد. حال بازی Horizon Forbidden West نیز تأخیر خورد. امیدواریم که این آخرین تأخیر این بازی باشد. همینطور اینکه امیدواریم زمانی فرا رسد که وقتی یک بازی قرار است در زمانی عرضه شود، همان موقع عرضه شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*