Tim Cook می گوید فناوری 5G هنوز در مراحل اولیه است


امید دلیری 11 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Tim Cook می گوید فناوری 5G هنوز در مراحل اولیه است. مدیرعامل اپل معتقد است که این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد. به لطف تقاضا برای این فناوری ، رشد آیفون همچنان ادامه خواهد داشت.

مشتریان می توانند آیفون 12 را در سراسر جهان خریداری کنند. اما بسیاری از بازارها به هیچ وجه فناوری 5G ندارند. اپل انتظار دارد تقاضا برای آیفون مجهز به 5G به دلیل نفوذ کم 5G در آینده همچنان قوی باقی بماند. پرسرعت ترین نوع این فناوری یعنی 5G mmWave ، تنها در آیفون مورد استفاده در شهرهای منتخب ایالات متحده موجود است. حتی اگر کشورهای دیگر این پهنای باند را داشته باشند ، اپل آن را خارج از ایالات متحده فعال نمی کند.

گسترش پشتیبانی mmWave

فروش آیفون در چین نیز به دلیل افزایش تقاضای 5G نسبت داده شده است. اما اپل هنوز بخش کوچکی از این بازار را در اختیار دارد. Tim Cook در جریان کنفرانس درآمد اپل برای سه ماهه سوم سال 2021 گفت : ما در مراحل اولیه 5G هستیم. این فناوری فقط در چند کشور وجود دارد که تعدادشان دو رقمی است. با وجود شک و تردید تحلیلگران درباره ادامه رشد آیفون ، Tim Cook می گوید : ما از آینده آیفون واقعاً احساس خوبی داریم.

گزارش درآمد سه ماهه سوم نشان داد که اپل بار دیگر رکورد درآمد خود را در سه ماهه سوم شکست. فروش آیفون در فصل گذشته به 39.6 میلیارد دلار رسید که 52 درصد از 25.98 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش 52 درصدی را نشان می دهد. انتظار می رود که اپل دستگاه های مجهز به 5G خود را با آیفون SE و آیفون 13 آینده گسترش دهد. این شرکت همچنین ممکن است با ادامه تلاش برای رشد خود ، پشتیبانی mmWave را به سایر کشورها گسترش دهد. چندی پیش Ming-Chi Kuo گفت آیفون 13 از mmWave در کشورهای بیشتری پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*