توییتر قابلیت ورود توسط اپل را فعال کرد


امید دلیری 12 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر قابلیت ورود توسط اپل را فعال کرد. این شبکه اجتماعی جدیدترین ویژگی خود یعنی پشتیبانی  از ورود به حساب کاربری با اپل را راه اندازی کرد. این ویژگی باعث ایجاد یک فرآیند ساده برای ایجاد حساب و افزایش امنیت کاربران می شود. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

ادغام سیستم ورود با اپل در توییتر

قابلیت ورود توسط اپل در توییتی توسط تیم پشتیبانی توییتر اعلام شد. در این توییت گفته شد : ویژگی جدید اپلیکیشن Twitter در iOS با عنوان ادامه با اپل در دسترس است. این ویژگی برای اولین بار در کنار ویژگی مشابه برای دارندگان حساب گوگل راه اندازی شده است. دستورالعمل های App Store اپل ایجاب می کند که در صورت استفاده از سرویس ورود به سیستم اپلیکیشن های دیگر ، اپلیکیشن ها گزینه ورود با اپل را ارائه دهند. مانند ورود به حساب کاربری فیس بوک یا گوگل.

برای استفاده از قابلیت ورود توسط اپل ، به سادگی بر روی دکمه ادامه با اپل ضربه بزنید. دستورات را دنبال کنید تا یک حساب جدید توییتر ایجاد کنید. حسابی که به Apple ID شما مرتبط می شود. شما می توانید اطلاعات آدرس ایمیل را مخفی کنید. اما قبل از تکمیل مراحل ثبت نام ، باید سن خود را تأیید کنید. ویژگی ورود با API اپل می تواند برای حساب های موجود هم استفاده شود. اگرچه به نظر می رسد توییتر تصمیم گرفته است که این ویژگی ، حساب های موجود را شامل نشود.

محقق Jane Manchun Wong اولین بار از راه اندازی قابلیت ورود توسط اپل خبر داد. اپل برای اولین بار در سال 2019 این ویژگی را به عنوان روشی جایگزین برای ورود به سیستم دیگر اپلیکیشن ها معرفی کرد. نسخه اپل به کاربران اجازه می دهد تا از طریق Face ID یا Touch ID احراز هویت کنند. همچنین اطلاعاتی را که به ارائه دهنده منتقل می شود فیلتر کنند و رد پای آنلاین آنها را تا حد زیادی کاهش دهد. به عنوان مثال ، کاربران می توانند آدرس ایمیل خود را از ارائه دهندگان خدمات مخفی کنند. در چنین مواردی ، سیستم اپل یک آدرس ایمیل ناشناس ایجاد می کند و ارتباطات را به آن آدرس به حساب ایمیل خصوصی کاربر ارسال می کند. توییتر در به روزرسانی امروز خود اعلام کرد پشتیبانی نسخه وب از این ویژگی به زودی ارائه می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*