همه بازی هایی که در مرداد ماه منتشر خواهند شد


Matin 12 مرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می رسد ماه مرداد امسال (آگوست) ماهی پر از بازی‌ های جدید و تازه باشید که می‌توانند ما را هیجان‌زده کنند و امیدوارم چیزی برای همه باشد. بازی های آینده ممکن است AAA کامل نباشند، اما برخی از آن‌ها نزدیک به آن و حتی برخی از نامزدهای احتمالی بازی سال در ترکیب بازی‌های این ماه هستند. با این اوصاف تصمیم گرفتیم هفت بازی موردانتظار این ماه را معرفی کنیم.

Naraka: Bladepoint

Naraka: Bladepoint

بازی چندنفره‌ Naraka: Bladepoint عنوانی است که توسط استودیوی چینی 24 Entertainment در حال توسعه است. 21 مرداد ماه عرضه می‌شود. این عنوان در جریان مراسم Game Awards با فضایی شرقی و نبرد‌های تن به تن در تریلری جداب معرفی شد. این بازی در سرزمینی خیالی به نام Morus روایت می‌شود. سیستم حرکتی بازی سرعت بالایی دارد و شما می‌توانید با استفاده از قلاب از ستون‌ها و سقف‌ها برای حرکت استفاده کتید. سیستم دفاعی بازی نیز فقط شامل جاخالی دادن‌های سریع می‌شود و دکمه دفاع خاصی برای آن تعبیه نشده است. گرافیک بازی طراحی شرقی بسیار دیدنی و چشم‌نوازی دارد.

Twelve Minutes

Twelve Minutes

این بازی درباره مردی است که در یک حلقه‌ی زمانی گیر افتاده است. از بازیگران این بازی می‌توان به جیمز مک‌آووی (James MacAvoy)، دیزی ریدلی  (Daisy Ridley). و ویلیام دافو (William Dafoe) برنده بفتا سال 2018 اشاره کرد. «دوازده دقیقه» بازی‌ای با نمای بالا به پایین و ماجراجویانه توصیف شده است که با زمان واقعی اتفاق می‌افتد. این بازی توسط لوییس آنتونیو (Luis Antonio) توسعه داده شده و کمپانی Anapurna Interactive آن را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این بازی الهام گرفته از فیلم یادواره (Memento) کریستوفر نولان است. در صفحه استیم این بازی نوشته شده است: «آنچه که قرار بود یک عصر رویایی با همسرتان باشد، وقتی کارآگاهان پلیس به خانه‌تان یورش می‌آورند و همسرتان را به جرم قتل می‌برند و شما را تا سر حد مرگ کتک می‌زنند، تبدیل به یک کابوس می‌شود.» این بازی در تاریخ 28 مرداد عرضه خواهد شد.

Humankind

سیستم آواتار بازی Humankind

نخستین‌بار در رویداد گیمزکام 2019 بود که از بازی استراتژیک Humankind رونمایی شد. در این بازی شما می‌توانید تمدن خود را از نخستین روزهای شکل‌گیری بشر شکل دهید. و آن‌ را به مسیری که می‌خواهید ببرید. در Humankind هر بازی‌باز از یک آواتار برخوردار است که با پیشرفت در بازی، نحوه برخورد با سایر تمدن‌ها و نوع فرهنگ تمدن شما، این آواتار تغییر می‌کند. با پیشرفت در Humankind گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی سیستم آواتار در دسترس قرار می‌گیرند که می‌توانید از آن‌ها برای پیروزی در نبردهای چندنفره استفاده کنید. این بازی در تاریخ 29 مرداد عرضه خواهد شد.

Aliens Fireteam Elite

Aliens Fireteam Elite

Aliens: Fireteam Elite یک بازی جذاب در ژانر بقا به صورت سوم‌شخص و چندنفره است که در دنیایی مرموز و هیجان‌انگیز جریان دارد. این بازی داستان ۲۳ سال بعد از سه گانه‌ی Alien را روایت می‌کند و به نقل از سازندگان، اتفاقات آن قطعا بازی‌بازان را شگفت‌زده خواهد کرد. شما قادر هستید تا هدایت یکی از شخصیت‌های گروهتان را به دست گرفته و سلاح و آیتم‌های مورد نیازتان را هم برگزینید. این بازی در تاریخ 2 شهریور ماه عرضه می‌شود.

Ghost of Tsushima Director’s Cut

Ghost of Tsushima Director's Cut

این نسخه نه تنها شامل بازی اصلی به همراه تمامی محتویات اضافه‌ی قبلی و همچنین بهبود گرافیکی برای نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ می‌شود. بلکه یک بسته‌ی الحاقی داستانی جدید را برای بازی‌بازان به ارمغان می‌آورد. برای کسانی که هنوز Ghost of Tsushima را تجربه نکرده‌اند، این بهترین موقعیت برای تجربه‌ی بازی محسوب می‌شود. این بازی در تاریخ 29 مرداد ماه منتشر می‌شود.

New World

New World

بازی جدید آمازون، New World، اثری اکشن-نقش‌آفرینی و MMO است و داستان آن در قرن هفدهم و عصر اکتشاف جریان دارد.

و جهان آن توسط نیروهای فراطبیعی محاصره شده‌ است. بازیکنان در این بازی که آمازون برای اولین بار در سال 2016 خبر از ساختش داد. به جزیره‌ای جاودان با نام Aeternum پا می‌گذارند و در این سرزمین بزرگ به جست‌وجوی فرصت‌ها و خطرات می‌پردازند. بدون شک بازیکنانی که تاکنون موفق به تجربه آثار MMO شده‌اند. با بازی New World و ویژگی‌هایش به خوبی آشنا خواهند بود. ویژگی‌‌هایی از قبیل پیشرفت کاراکتر، سیستم‌های اجتماعی، کرفتینگ و حالت‌های مختلف PvE و PvP. بازیکنان همچنین می‌توانند با پیوستن به یکدیگر قلمروهای قدرتمند همراه با قلعه‌هایی مستحکم تشکیل دهند. یا به تنهایی بازی را تجربه کنند و خانه‌های خود را بسازند و در جامعه بزرگ پیرامون خود مشارکتی اساسی داشته باشند.

این بازی در تاریخ 9 شهریور بالاخره منتشر خواهد شد.

در حال حاضر پیش فروش این بازی بسیار خوب بوده است و یکی از موردانتظارترین بازی‌های مرداد ماه امسال است.

Psychonauts 2

psychonauts 2

بالاخره 16 سال پس از عرضه نسخه اول Psychonauts، نسخه دوم این بازی قرار است منتشر شود و استودیو Double Fine که حالا یکی از استودیو‌های مایکروسافت قرار است این بازی را به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه کند.این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مرداد برای طرفداران ایکس باکس است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*