تلاش برای بقا در تریلر تازه فصل پنجم سریال Money Heist


Matin 12 مرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

شبکه‌ی نتفلیکس تریلر جدیدی از نیمه‌ی اول فصل پنجم سریال Money Heist منتشر کرد که تلاش تیم برای بقا بدون راهنمایی پروفسور را نشان می‌دهد.

سرانجام شبکه‌ی نتفلیکس تریلر رسمی فصل پنجم و پایانی سریال Money Heist (سرقت پول) را منتشر کرد.

که نیمه‌ی اول آن در تاریخ ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) به نمایش در می‌آید. این ویدیو که در آپارات قابل مشاهده است، تلاش‌های تیم برای مقابله با ارتش را نشان می‌دهد که حالا نمی‌توانند روی راهنمایی‌های پروفسور حساب باز کنند. باتوجه‌به اینکه پروفسور به‌دست آلیسیای بی‌رحم اسیر شده است، لیسبون تیم را رهبری می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که برای بقا با نهایت توان مبارزه کنند. این تریلر درکنار سکانس‌های اکشن پُرزد و خورد نگاهی اجمالی به برخی از حوادث گذشته از جمله پیشینه‌ی برلین و توکیو دارد که انتظار می‌رود در نیمه‌ی اول فصل پایانی سریال شاهدشان باشیم.

پوستر تازه فصل پنجم سریال خانه کاغذی شبکه نتفلیکس

سریال La Casa de Papel (خانه‌ی کاغذی) که در بین طرفداران انگلیسی-زبان با نام Money Heist شناخته می‌شود.

داستان گروهی از سارقان به رهبری پروفسور را روایت می‌کند که از ماسک سالوادور دالی و روپوش قرمز رنگی استفاده می‌کنند. با انتخاب نام شهرهای مختلف برای خود هویت‌شان را مخفی نگه می‌دارند. فصل پنجم از جایی آغاز می‌شود که این گروه برای بیش از ۱۰۰ ساعت در بانک اسپانیا محبوس شده است. عملیات نجات لیسبون با موفقیت انجام گرفته است. اما مرگ یکی از اعضای تیم مانند پتکی بر سر آن‌ها فرود می‌آید. پروفسور توسط آلیسیا اسیر شده است و این‌بار هیچ نقشه‌ی فراری ندارد. درست زمانی‌که به‌نظر می‌رسد اتفاق بدتری نمی‌تواند رخ دهد. ارتش وارد میدان می‌شود. پایان بزرگ‌ترین سرقت تاریخ نزدیک است و آنچه به‌عنوان یک سرقت آغاز شد، به جنگی تمام عیار تبدیل می‌شود.

اورسولا کوربیرو در نقش توکیو، آلوارو مورته در نقش پروفسور، ایتسیار ایتونیو در نقش راکل موریلو/لیسبون، پدرو آلنسو در نقش برلین، میگل هران در نقش ریو، هایمه لورنته در نقش دنور، استر آسبو در نقش مونیکا گاستمبیده/استکهلم، انریکه آرسه در نقش آرتور رومن، دارکو پریچ در نقش هلسینکی، هویک کوچکریان در نقش بوگوتا، لوکا پروش در نقش مارسی، بلن کوئستا در نقش مانیل، فرناندو کایو در نقش لوییس تمایو، رودریگو د لا سرنا در نقش پالرمو، نجوا نیمری در نقش بازرس سیرا، خوزه مانوئل پوگا در نقش گاندیا، آلبا فلورس در نقش آگاتا خیمنز/نایروبی، پاکو توس در نقش آگستین راموس/مسکو از بازیگرانی هستند که در سریال Money Heist به ایفای نقش می‌پردازند. از بازیگران تازه‌ی فصل پنجم سریال La Casa de Papel نیز می‌توان به میگل آنخل سیلوستره و پاتریک کریادواشاره کرد.

آلکس پینا نه‌تنها به‌عنوان شورانر سریال خانه‌ی کاغذی فعالیت می‌کند.

بلکه درکنار خسوس کلمنار و کریستینا لوپز فراز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز برعهده دارد. خاویر گومز سانتاندر، سرپرست نویسندگان، میگو آمودئو، مدیر فیلم‌برداری و اِستر مارتینز-لوباتو از دیگر تهیه‌کنندگان پروژه هستند.  خسوس کلمنار، کولدو سرا و الکس رودریگو کارگردانی آن را انجام می‌دهند. چهارمین فصل سریال Money Heist در ۲۸ روز نخست پخش در شبکه‌ی نتفلیکس ۶۵ میلیون بیننده داشت. شبکه‌ی نتفلیکس درحال‌حاضر مشغول تولید یک اقتباس ۱۲ قسمتی کره‌ای از این سریال موفق است. که یو جی-تائه نقش پروفسور، پارک ها-سو نقش برلین و جون یانگ-سئو نقش توکیو را در این بازسازی ایفا می‌کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*