تاریخ اکران سریال Hawkeye توسط دیزنی پلاس مشخص شد


Matin 14 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

تاریخ اکران هاکای (Hawkeye) سریال جدید دنیای مارول توسط دیزنی پلاس مشخص شد.

در سریال لایواکشن جدید مارول تیم کلینت و کیت بیشاپ را خواهیم دید.

دیزنی پلاس نگاهی به لایو اکشن بعدی دنیای مارول انداخته است. ستارگانی چون جرمی رنر و هیلی استاینفلد در این سریال بازی خواهند کرد.

سریال Hawkeye که بر روی دیزنی پلاس در تاریخ 24 نوامبر (3 آذر) شد درباره ماجراجویی کیت بیشاپ می‌باشد.

به گفته‌ی رنر، بیشاپ یک دختر 22 ساله و طرفدار هاکای‌ها است.  او همانقدر که اخلاق جذابی دارد، آزاردهنده نیز هست. و این به‌خاطر این است که او یک طرفدار هاکای است. رابطه‌ی این دو نفر از همینجا آغاز می‌شود. اما بزرگترین مشکل کلینت، مشکلاتی است که بیشاپ با آمدن به زندگی او با خودش می‌آورد.

استاینفلد عکسی را در اینستاگرام خودش بارگذاری کرد که روبروی کلینت ایستاده بود. عکسی که به‌نظر نشان دهنده صحنه‌ای از هاکای، سریال جدید دنیای مارول است. تصویری که در ابتدای این مطلب می‌بینید، همان عکسی است که هیلی در صفحه شخصی اینستاگرام خود آپلود کرده است.

این شخصیت در اصل توسط Allan Heinberg و Jim Cheung ساخته شده بود. کِیت اولین بار در کمیکی به نام Young Avengers دیده شد. بعد از اینکه کلینت در سریال House Of M کشته شد، دوباره به زندگی برگردانده شد. این دو نفر نهایتا در کنار هم در کمیک معروفی از Matt Fraction و David Aja جنگیدند. این کمیک در بین سال‌های 2012 تا 2015 عرضه شد.

به گفته‌ی رنر او خوش آمدگویی به هیلی را به دنیای مارول وظیفه خودش دانسته است. همان طور که در سریال کیت توسط کلینت راهنمایی می‌شد.

 

رنر افزود  :

بجز اطلاعات بازیگری، من از او حمایت می‌کردم و نکاتی را درمورد این‌گونه فیلمسازی به او می‌گفتم. پرده سبز، زندگی ابرقهرمانان و اینگونه چیزها.

من صرفا می‌خواستم مراقب او باشم. چون اتفاقات فیزیکی زیادی حین فیلمسازی می افتد. او یک انسان و بازیگر فوق‌العاده است. من بسیار مشتاق دیدن توانایی و استعدادهای او هستم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*