شرکت Take Two صاحب راکستار انتشار دو بازی مهم خود را به تعویق انداخت


Matin 14 مرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Take Two صاحب راکستار و 2K Games اعلام کرد که مجبور شده دو بازی اصلی خودش را تأخیر بزند. زمانی که این کمپانی گزارشی از درآمد خود منتشر کرد. مدیریت این کمپانی تأیید کرد که این دو بازی قرار است در سال 2022 منتشر شوند. کسی اطلاعی از اینکه این دو بازی چه می‌توانند باشند ندارد.

شرکت Take Two هیچ چیزی در مورد این دو عنوان اعلام نکرد.

پس تنها چیزی که وجود دارد گمانه زنی‌ است. برای مثال یکی از این عناوین مهم می‌تواند از شرکت 2K باشد. پس امکان دارد یک شاهد یک بایوشاک جدید باشیم. البته این هم اصلاً تأیید نشده و در حد حدس است.

در مصاحبه در مورد درآمد این کمپانی، رئیس کل آن، Strauss Zelnick، اعلام کرد که انتظار ندارد عنوان دیگر از آن تأخیر بخورد. زلنیک همینطور اینکه اعلام کرد که این دو بازی تأخیر خوردند تا بهبود پیدا کنند. در اصل این تأخیر برای از بین بردن مشکلات ریز این عناوین است. او اشاره کرد که این تأخیر به دلیل پاندمی اخیر نبوده است. او اعلام کرد که تیم این شرکت توانستند از خانه نیز بسیار بهینه کار کنند.

در همین مصاحبه اعلام شد که بازی جی تی ای حدود 150 میلیون نسخه فروش داشته است. همینطور اینکه قرار است GTA آنلاین زودتر از جی تی ای عادی روی کنسول‌های نسل 9 عرضه شود. این بازی در نوامبر سال 2021 عرضه خواهد شد.

Take Two از مهم‌ترین و موفق‌ترین کمپانی‌های دنیای گیمینگ است.

این شرکت نه تنها صاحب دو شرکت بزرگ است بلکه درآمد بسیار بالایی نیز دارد. راکستار و 2K عناوین بسیار خوبی را عرضه کرده‌اند و می‌توان گفت بازی‌های این دو در زمان عرضه تقریباً بی‌نقص هستند. البته که این بازی‌ها با به روزرسانی موارد بیشتر دریافت می‌کنند اما بدون به روزرسانی نیز واقعاً خوب و کاملاً قابل بازی کردن هستند. این تأخیر هم به همین علت بوده تا این بازی‌ها در زمان عرضه کمترین مشکل را داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*