شما می‌توانید بازی فارکرای 5 را این هفته رایگان تجربه کنید


Matin 14 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

شما در آخر هفته جاری می‌توانید بازی فارکرای 5 را به صورت رایگان تجربه کنید. این بازی روی دو فروشگاه اپیک گیمز و Ubisoft Connect رایگان خواهد بود. بازه زمانی رایگان از فردا (15 مرداد) آغاز خواهد شد و تا 18 مرداد ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید بازی را از همین الان دانلود کنید.

همانطور که در ابتدای این بازی بحث شد، بخش واقعی آن به همراه فرقه موجود در این بازی به شدت حوصله سربر هستند. اما به هرحال می‌توان گفت که فارکرای 5 اکثر موارد لازم برای یک فارکرای خوب بودن را دارد. شما آزادی عمل بسیاری دارید.

محیط بازی به شدت زیباست و اتفاقات ناگهانی در این بازی بسیار است.

به طوری که شما اصلاً وقت نمی‌کنید از محیط لذت ببرید چون یک موجود به شما حمله خواهد کرد. هلیکوپترها از فضا به زمین افتاده و یک کوه کنار شما ریزش می‌کند. پس موارد زیادی برای دوست داشتن در این بازی وجود دارند.

تا الان بازی فارکرای 5 نقشه‌های بسیار جالبی هم داشت. از این موارد می‌توان به نقشه بسیار واقعی برخی افراد اشاره کرد. این اتفاق به دلیل وجود قابلیت تغییر نقشه در این بازی بود. از طرفی شما این قابلیت را در فارکرای 6 نخواهید داشت به دلیل اینکه این بازی Map Editor نخواهد داشت.

همانطور که گفتیم بازه زمانی اینکه بازی فارکرای 5 رایگان خواهد بود از فردا آغاز خواهد شد. سپس اگر شما تصمیم به خرید آن گرفتید، می‌توانید با 80 درصد تخفیف آن را خریداری کنید.

بازی فارکرای 5 شاید به اندازه دیگر بازی‌های این فرنچایز جالب نباشد.

اما به هرحال ارزش تجربه دارد. آزادی عملی که این بازی به شما می‌دهد در تعداد کمی بازی پیدا می‌شود و همین قابل تحسین است. از طرفی بخش داستانی بازی هم آنچنان در نیست ولی انتظارات از داستان این بازی بسیار بیشتر بود. به دلیل اینکه موضوعی که مورد هدف قرار داده پتانسیل بسیار بالایی داشت اما یوبی‌سافت از آن استفاده نکرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*