دو بازیگر جدید به فصل آخر سریال The Walking Dead اضافه می شوند


Matin 15 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

یان آنتونی دیل (Ian Anthony Dale) و لاری فورتیه (Laurie Fortier) به یازدهمین و آخرین فصل سریال The Walking Dead پیوستند. به گفته Deadline ، که اخبار را فاش کرد ، دیل نقش تامی را بازی می کند. یکی از اعضای قدیمی گروهی که اخیراً توسط قهرمانان ما کشف شده است. که وجود او به طور مداوم بر آنها تأثیر می گذارد.

تاثیراتی که هیچکدام از آنها نمی توانند تصور کنند یا از آن جلوگیری کنند.

  فورتیه (هملوک گروو ، حل نشده: قتلهای توپاک و بدنام B.I.G.) نقش آگاتا را بازی می کند. که نقش او در حال حاضر مشخص نیست. تومی و آگاتا همتای دقیقی در کمیک بوک خالق رابرت کرکمن ندارند. اما یکی از این دو شخصیت چرخش سریال  The Walking Dead را عوض می کند. آنجلا کانگ ، مجری نمایش ، قبلا در پادکست Deadline در مورد AMC گفت: “من فکر می کنم آنچه ما همیشه به دنبال انجام آن هستیم این است که از موضوعات و نوع رویدادها و ایده های اصلی کرکمن استفاده کنیم. زیرا او واقعا پیچ و تاب های بزرگی پیدا می کند.” انجلا کنگ قبلا در پادکست Deadline درباره AMC گفته بود.

The Walking Dead

کانگ ادامه داد: “ما قطعاً باید مقدار مشخصی از انحراف داستان را انجام دهیم. آنچه عالی است این است که کرکمن همیشه این کار را انجام داده است. زیرا او دوست دارد، من فکر می کنم این بسیار خوب است. اگر افرادی که کمیک می خوانند نیز کمی متفاوت باشند تجربه در نمایش. 

بنابراین این آزادی زیادی به ما داده است که من از آن سپاسگزارم زیرا در این مرحله به نوعی به آن نیاز داریم.

چون که نمی توانیم کاری که کامیک بوک انجام می دهد را دقیقاً انجام دهیم. این احساس درستی نخواهد داشت. برخی از داستانها در یک خط قرار نمی گیرند دقیقاً با افرادی که داریم ” یومیکو (النور ماتسورا) یکی از شخصیت های نمایش است. که داستان پیچیده ای دارد که الهام گرفته از شخصیتی در کتاب هست که دیگر وجود ندارد. به عنوان گروهی که توسط یوجین (جاش مک درمیت) رهبری می شد.

گروه یومیکو با تمدن جدیدی به نام مشترک المنافع روبرو می شوند.

کانگ ماه گذشته بازیگران ثابت جدید خود را به نام های لیلا رابینز (لیست سیاه ، پسران) و جاش همیلتون (ری دونووان ، 13 دلیل چرا) به عنوان دو شخصیت اصلی این جامعه جدید معرفی کرد.

ریچی کاستر (شاد! ، سایه های آبی) نیز در این فصل در کنار مارگوت بینگهام (She’s Gotta Have It، New Amsterdam) و مایکل جیمز شاو (انتقام جویان: جنگ بی نهایت ، خون و گنج) به عنوان مرسر زرهی به این فصل می پیوندد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*