مدیر شرکت بلیزارد به دلیل مشکلات پیش آمده از این شرکت جدا می‌شود


Matin 17 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدیر شرکت Blizzard به نام J. Allen Brack این کمپانی را ترک خواهد کرد. این اتفاق هم به دلیل شکایت‌های پیش آمده در مورد آزار و اذیت جنسی و تبعیض در مورد بانوان در این محیط است. خبر این مورد هم در سایت بلیزارد اعلام شد.

بعد از این اتفاق Jen Oneal و Mike Ybarra مدیران بلیزارد خواهند بود. نکته اینجاست که هیچ کدام از این افراد نام مدیر کل را به خود اختصاص ندادند. Oneal قبلاً مدیر شکرت Vicarious Visions بوده که اخیراً به بلیزارد اضافه شده است. او از زمان ژانویه مدیر بخش مالی بلیزارد بوده است.

Ybarra در سال 2019 به بلیزارد ملحق شد. او قبل از Blizzard در ایکس باکس سابقه‌ای طولانی داشته است. آخرین مقام او در Blizzard نیز مدیر بخش تکنولوژی و پلتفرم بلیزارد است.

بلیزارد در مورد این دو نفر گفت:

جِن و مایک بیش از سه دهه سابقه در زمینه گیمینگ دارند. برای ادامه این شرکت این دو نفر مسئولیت رهبری را به عهده خواهند گرفت. هر دو نفر به شدت به کارمندان این شرکت متعهد هستند. Blizzard قرار است یکی از امن‌ترین و مناسب‌ترین محیط‌ها را برای همه افراد از هر جنسیت، گرایش و نژاد باشد. این اتفاق هم برای کسب دوباره اعتماد شما و همینطور بازسازی ارزش‌های خود شرکت است. با تجربه زیاد و تعهد بسیار مایک و جن Blizzard را هدایت خواهند کرد.

Brack نیز در یک نامه گفت:

من به رهبری Jen Oneal و Mike Ybarra ایمان دارم. این دو نفر حتماً از تمام پتانسیل Blizzard استفاده کرده و اوضاع را به سرعت تغییر خواهند داد. من پیش‌بینی می‌کنم که این دو نفر با امید و انگیزه کار خواهند کرد. آن‌ها قطعاً این شرکت را با نهایت تعهد هدایت کرده و کاری خواهند کرد که فرهنگ بلیزارد حفظ شود. چیزی که باعث می‌شود این شرکت خاص باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*