تولید مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro با نمایشگر mini-LED آغاز می شود


امید دلیری 18 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تولید مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro با نمایشگر mini-LED می شود. این مدل ها که مدتی است شایعه تولید و عرضه آن ها به گوش می رسد ، در حال نزدیک شدن به مرحله عرضه هستند. به طوری که گفته می شود تولیدکنندگان شروع به تولید حجم زیادی از این مدل ها کرده اند.

شایعات این ایده را مطرح کرده اند که اپل نسخه ای از مک بوک Pro را با صفحه نمایش mini-LED عرضه می کند. فناوری که در صفحه نمایش 12.9 اینچی آیپد Pro استفاده شده است. در گزارش زنجیره تامین ، به نظر می رسد شایعات در حال تحقق می باشند. با توجه به منابع زنجیره تامین Digitimes ، تولید مک بوک Pro در مقادیر زیاد آغاز شده است. پیش بینی می شود فروش ماهانه مک بوک ها بین ماه های آگوست تا نوامبر بین 600 تا 800 هزار دستگاه در ماه باشد.

مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro با نمایشگر mini-LED در راه اند

به احتمال زیاد نمایشگر mini-LED برای کاربران مک به عنوان یک سیستم نور پس زمینه مفید است و مزایای متعددی دارد. این فناوری از هزاران نور پس زمینه mini-LED به جای تعداد کمتری از LED ها استفاده می کند. بنابراین اپل می تواند کنترل بیشتری بر الگوهای روشنایی نور پس زمینه داشته باشد. همچنین نسبت کنتراست تا 1 میلیون به 1 ، پشتیبانی بهتر HDR و بهبود نمایش رنگ را ممکن می سازد. شروع تولید این مدل ها در ماه آگوست ، مطمئناً با عرضه این محصولات در پاییز همراه می شود. زیرا معمولاً محصولات چند ماه پس از شروع تولید ، عرضه می شود.

وبسایت Digitimes سابقه خوبی در زمینه اخبار زنجیره تامین و زمان بندی تولید دارد. اما در گزارش ویژگی های محصول ضعیف است. با این حال ، تعداد شایعات در مورد مک بوک Pro با نمایشگر mini-LED زیاد است. در ماه ژوئن ، اعتقاد بر این بود که در تولید نمایشگر mini-LED کمبودهایی وجود دارد که می تواند بر تولید مک بوک پرو تأثیر بگذارد. اما به نظر می رسد این مشکل برطرف شده است. اعتقاد بر این است که اپل مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro با نمایشگر mini-LED را تا پایان سال 2021 عرضه می کند. این محصولات ممکن است ویژگی هایی داشته باشند. ویژگی هایی مثل تراشه M1 یا M1X ، وبکم 1080p و حتی بازگشت پورت های حذف شده قبلی.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*