شرکت Take Two تا اواسط سال ۲۰۲۲ چند ریمستر مهم را عرضه خواهد کرد


Matin 19 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می‌رسد که شرکت Take Two در حال انجام کارهای بسیاری است. این شرکت بازی‌های جدید زیادی در دست تولید دارد. به نظر می‌رسد که پروژه‌های دیگر شرکت Take Two ریمستر کردن تعدادی از بازی‌های قدیمی مهم است.

در برنامه‌ای که چندی پیش این شرکت داشت اعلام شد که 3 بازی قدیمی قرار است ریمستر شوند. آن‌ها به این بازی‌ها به عنوان بازگویی‌های جدید از عناوین قدیمی خطاب کردند. این ریمسترها قرار است تا اوسط سال 2022 عرضه شوند. نکته مهم اینجاست که این 3 بازی علاوه بر ریمسترهای حال حاضر شرکت Take Two است. پس یعنی منظور ما جی تی ای 5، بازی جدای جی تی ای آنلاین و Kerbal Space Program Enhanced Edition نیست.

یکی از اتفاقاتی که اخیراً بسیار شاهد آن هستیم بازسازی بازی‌های قدیمی است. این بازسازی می‌توانید یک ریمستر باشد یا یک بازسازی کامل که بازی را از نو می‌سازند. بحث اینجاست که این ایده بسیار هم خوب است. اینکه بازی‌های قدیمی را بتوانیم با گرافیک و تکنولوژی امروزی بازی کنیم بسیار لذت بخش است. اما اینکه چرا این اتفاق بسیار زیاد شده خودش جالب است. شاید شرکت‌ها دیگر ایده برای بازی جدید ندارند. شاید هم شرکت‌ها برای اینکه دوباره خود را سر زبان‌ها بیاندازند از اعتبار بازی‌های قدیمس استفاده می‌کنند. به هرحال هدف از اینکار هرچه باشد از لذت بازی‌های قدیمی و ریمستر آن‌ها نمی‌کاهد. پس امیدواریم شرکت Take Two نیز عناوین محبوب خود را ریمستر کند.

یکی از بخش‌های جالب این ماجرا می‌تواند گمانه زنی در مورد این بازی‌ ها باشد. برای مثال شرکت Take Two بازی Red Dead 2 را برای نسل 9 ریمستر کند. اما در نظر داشته باشید که تا الان ما هرچه از این بازی‌ها می‌دانیم در حد حدس و گمان است. پس تا زمانی که به طور رسمی این 3 بازی تأیید نشوند هیچ چیز معلوم نیست.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*