دیو باتیستا به شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی واکنش نشان داد


Matin 20 مرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

ماجرای شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی یکی از مهم‌ترین ماجراهای هالیوود در این روزها است. تا امروز هیچ یک از همکاران اسکارلت جوهانسون در فیلم‌های مارول با او در شکایتش همراهی نکردند. و حتی هیچ اظهار نظری نیز نداشتند. اما حالا دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس در سری فیلم‌های محافظین کهکشان،  در توییتی به ماجراهای دیزنی و جوهانسون واکنش نشان داده است.

اگر اخبار مربوط به پرونده حقوقی بین دیزنی و اسکارلت جوهانسون را پیگیری نکرده اید. بهتر است بدانید بخش بزرگی از درآمد این بازیگر محبوب و البته گران‌قسمت. به فروش فیلم بلک ویدو در سینماها بستگی داشته است. اما فیلم بلک ویدو یکی از افتضاح‌ترین آمارهای فروش را در بین دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول داشته است.

این فیلم تا زمان نگارش این مطلب، تنها حدود ۳۱۹ میلیون دلار فروش در سینماها داشته است. این موضوع به هیچ وجه مربوط به کیفیت این فیلم نیست. هر چند بلک ویدو جزو خوش‌ساخت‌ترین فیلم‌های مارول نبوده و البته شخصیت بلک ویدو نیز مانند اسپایدرمن یا آیرون‌من جزو شخصیت‌های خیلی محبوب مارول نیست اما بدون شک مهم‌ترین دلیل فروش پایین این فیلم، پخش همزمان آن در دیزنی پلاس بوده است. همچنین نقش همه‌گیری جهانی ویروس کرونا را نیز نمی‌تواند در فروش پایین این فیلم منکر شد.

توییت دیو باتیستا درباره شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی

سرانجام یکی از بازیگران فیلم‌های سینمایی مارول، حاضر شد به قضیه شکایت اسکارلت جوهانسون از شرکت دیزنی واکنش نشان بدهد؛ البته این واکنش به هیچ وجه چیزی که شما فکر می‌کنید نیست. دیو باتیستا نه از جوهانسون حمایت و نه او را نقد کرده است. او در توییتی که منتشر کرده، تنها با شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی شوخی کرده است.

ظاهرا منظور او از این توییت این است که با ساخت فیلمی اختصاصی از شخصیت درکس، از اتفاقات و حاشیه‌های مربوط به پرونده جوهانسون و دیزنی جلوگیری می‌شد. البته توییت طنز او هواداران را دو دسته کرده است. برخی از طرفداران باور دارند توییت دیو باتیستا، به سخره گرفتن وضعیت سخت اسکارلت جوهانسون است. (البته اسکارلت جوهانسون تاکنون و در همین وضعیت سخت! حدود ۲۰ میلیون دلار بابت فیلم بلک ویدو از دیزنی دریافت کرده است). البته بخشی دیگر از هواداران نیز باور دارند توییت او، هیچ آسیبی به اسکارلت جوهانسون و وضعیتش وارد نمی‌کند.

با این که کار اسکارلت جوهانسون با توجه به حرف‌هایی که درباره پایان کارش در دنیای سینمایی مارول زده بود تمام شده باشد. اما ظاهرا هنوز باید منتظر حاشیه‌های بیشتری از درگیری حقوقی اسکارلت جوهانسون با یکی از بزرگ‌ترین غول‌های تاریخ هالیوود یعنی دیزنی باشیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*