نسخه بتا سرویس xCloud روی ویندوز در دسترس قرار گرفت


Matin 20 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

مایکروسافت نسخه بتا سرویس xCloud را ازطریق اپلیکیشن ایکس باکس روی ویندوز برای اینسایدرها در دسترس قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌صورت رسمی نسخه‌ی بتا سرویس Cloud Gaming (یا xCloud) را روی پلتفرم پی سی عرضه کرده است. این نسخه در حال حاضر در ۲۲ کشور در دسترس قرار گرفته است و ازطریق اپلیکیشن ویندوزی ایکس باکس قابل استفاده است.

البته نسخه‌ی بتا کلاود گیمینگ فعلا برای همه‌ی کاربران در دسترس نیست.

برای استفاده از آن باید دو شرط را داشته باشید؛ مشترک ایکس باکس گیم پس آلتیمت و همچنین یکی از اینسایدرهای مایکروسافت باشید. از چندوقت پیش ازطریق مرورگرها می‌شد بازی‌های کلاود گیمینگ را روی کامپیوتر تجربه کرد و حالا با انتشار نسخه‌ی بتا این سرویس دیگر نیاز به استفاده از مرورگر نیست و روی ویندوز می‌توان از آن استفاده کرد.

نسخه بتا کلاود گیمینگ در اپلیکیشن ویندوزی ایکس باکس

همچنین حالا که کلاود گیمینگ ازطریق اپلیکیشن ایکس باکس روی ویندوز در دسترس قرار گرفته است. کار گیمرهای پی سی راحت‌تر شده است؛ چراکه آن‌ها با استفاده از این اپ، بازی‌های ایکس باکس گیم پس خود را دانلود و مدیریت می‌کنند. درواقع حالا گزینه‌ای مخصوص برای بازی‌هایی که از کلاود پشتیبانی می‌کنند، در اپلیکیشن ایکس باکس وجود دارد.

نظر شما کاربران سیبو در خصوص xCloud چیست؟

علاوه‌بر این، در این نسخه کاربر جزئیات و اطلاعات بیشتری را از وضعیت اتصال به اینترنت و پشتیبانی از کنترلر مشاهده خواهد کرد. همچنین در نسخه‌ی ویندوزی می‌توان برای دوستان دعوت‌نامه ارسال کرد. این یعنی بازیکنی که در حال استفاده از نسخه‌‌ی ابری یک بازی است، می‌تواند با دوستان خود که همان بازی را نصب کرده‌اند، بازی کند.

اگر شما هم از مشترکین Xbox Game Pass Ultimate روی پی سی هستید و قصد استفاده از xCloud را دارید کافی است بعد از اجرا کردن اپ Xbox به قسمت Cloud Games رفته و از تجربه بازی‌های روز دنیا بدون نیاز به یک سخت افزار قدرتمند لذت ببرید

 نظرات خود را در طورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*