WhatsApp قابلیت انتقال چت ها بین iOS و Android را راه اندازی می کند


امید دلیری 21 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

WhatsApp قابلیت انتقال چت ها بین iOS و Android را راه اندازی کرد. این پیام رسان محبوب روز گذشته اعلام کرد که یک ویژگی جدید در آینده منتشر می شود. این ویژگی به کاربران امکان می دهد چت های خود را بین iOS و Android جا به جا کنند. این ویژگی به طور موثر دردسر اصلی کاربرانی را که می خواهند دستگاه و سیستم عامل خود را تغییر دهند ، برطرف می کند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

قابلیت انتقال چت ها در رویداد Unpacked سامسونگ اعلام شد. رویدادی که در آن از گوشی ها ، ساعت ها و لوازم جانبی جدید سامسونگ رونمایی شد. این ویژگی WhatsApp ، چت ها را به صورت کامل از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر منتقل می کند. این ویژگی شامل پشتیبانی از عکس ها و یادداشت های صوتی هم می باشد. همانطور که وبسایت Engadget اشاره کرده ، WhatsApp گفته است که پیاده سازی این ویؤگی دشوار است. زیرا سرویس پیام رسانی رمزگذاری شده است و چت ها را به صورت محلی ذخیره می کند.

به گفته WhatsApp ، قابلیت انتقال چت ها نیاز به کار اضافی از سوی همه طرف های درگیر دارد. از جمله توسعه دهندگان سیستم عامل و تولید کنندگان سخت افزار. این که آیا WhatsApp با اپل برای تسهیل سازگاری این ویژگی با iOS همکاری کرده است یا خیر ، مشخص نیست. این ویژگی قرار است در هفته های آینده عرضه شود. این ویژگی در عرضه اولیه به دستگاه های سامسونگ با اندروید 10 و بالاتر محدود می شود. سایر دستگاه های اندرویدی قبل از اینکه این ویژگی به iOS راه پیدا کنند ، از آن استفاده خواهند کرد.

چندی پیش وبسایت WABetaInfo گفته بود WhatsApp در حال آزمایش قابلیت انتقال چت ها بین iOS و Android می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*