بازی Frostpunk 2 معرفی شد اما هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد


Matin 24 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی فراست پانک یک بازی شهرسازی است که باید در آن در یک محیط بسیار سرد دوام بیاورید. حال دنباله آن به نام بازی Frostpunk 2 معرفی شده ولی هنوز تاریخ مشخصی ندارد.

در اصل فراست پانک 2 هنوز در مراحل اولیه ساخت است و سازنده آن هم عجله‌ای برای عرضه ندارد. این بازی قرار است برای پی‌سی از طریق استیم، اپیک گیمز و GOG عرضه شود. هنوز حرفی در مورد عرضه کنسولی آن زده نشده است. فراست پانک اول در سال 2018 برای پی‌سی عرضه شد و حدود یک سال و نیم بعد به کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آمد. همینطور اینکه اطلاعات از گیم‌پلی بازی Frostpunk 2 بسیار کم است.

شاید خبر معرفی این بازی در میان اخبار اخیر آنچنان مهم نباشد. اما بسیاری از طرفداران هنوز علاقه بسیاری به این سبک بازی دارند. پس یعنی خبر معرفی دنباله فراست پانک برایشان بسیار هیجان انگیز است. Frostpunk یک بازی بسیار متفاوت از دیگر شهرسازی‌ها بود. چالش‌های نیز بسیار خاص بودند. حال 11Bit سازنده این بازی اعلام کرده که اکثر ویژگی‌های نسخه قبل را دارا است. همینطول اینکه دارای تعدادی مکانیسم سیاسی جدید است که در نسخه اول موجود نبود.

داستان Frostpunk در مورد چیست؟

فراست پانک چندین عنصر ترسناک دارد. در داستان آن گفته شده: در روزگار اوج انقلاب صنعتی آتش فشان‌ها فوران کرده و خورشید بسیار کم نور می‌شود. این اتفاق باعث مرگ بسیاری از افراد شده و عصریخبندان را آغاز می‌کند. وظیفه شما زنده نگه داشتن گروه کوچکی از افراد است. شما باید بتوانید منابع خود را مدیریت کنید و در این دنیا دوام بیاورید. در این میان باید از افراد نیز مراقبت کنید. همواره باید تعادل را رعایت کنید تا افراد مریض نشوند یا منابع شما کم نشود.

زمانی که در بسیاری از بازی‌های شهرسازی شما به مقداری ثابت از منابع رسیده و دیگر نیازی نیست برای آن تقلا کنید، در فراست پانک برعکس است. در هر زمان شما با چالش‌های بسیاری روبرو خواهید شد که در هر زمان شما را آزمایش خواهد کرد. به زبان دیگر Frostpunk برای شما آرامش نخواهد گذاشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*