Billie Eilish و Apple Music ویدئوی کوتاهی برای تبلیغ ویژگی Spatial Audio ساخته اند


امید دلیری 24 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Billie Eilish و Apple Music ویدئوی کوتاهی برای تبلیغ ویژگی Spatial Audio ساخته اند. اپل با استفاده از آلبوم جدید بیلی ایلیش به نام Happier Than Ever ویژگی جدید Spatial Audio خود را تبلیغ می کند. این ویدئوی کوتاه 90 ثانیه ای ، در میان گروه کلیپ های کوتاه مصاحبه ای قرار دارد که آلبوم را تبلیغ می کند.

فشار بازاریابی اپل برای ویژگی Spatial Audio در Apple Music ، تبلیغات کوتاه زیادی را به همراه داشته است. تبلیغاتی که لیست پخش در این سرویس را نشان می دهد. Billie Eilish ویدئوی التقاطی را در یوتیوب شخصی خود در 11 آگوست به اشتراک گذاشت. این ویدئوی کوتاه بیلی ایلیش را نشان می دهد. او در اتاقهای پر از آینه در حالی که نیمه های دیگرش (در آینه) صدای او را منعکس می کنند ، قدم می زند.

Billie Eilish در سال 2019 برنده جایزه هنرمند جهانی اپل شد. از آن زمان به بعد ، او در این شرکت حضور پررنگی داشته است. او همچنین پذیرنده اولیه فرمت های جدیدی بود که اپل هنگام عرضه آنها در ماه ژوئن معرفی کرد. گیج کننده است که اپل تقریباً هنوز به دو اسم Dolby Atmos و Spatial Audio اشاره دارد. به عنوان مثال ، عنوان ویدئوی جدید به Spatial Audio اشاره می کند. در حالی که داخل ویدئو ، نام Dolby Atmos ذکر شده است. این یک اشتباه نیست. زیرا Dolby Atmos کلید جلوه ی surround است که توسط Spatial Audio ارائه می شود. بازاریابی اپل پیرامون این دو فناوری باعث شده است برخی از کاربران در رابطه با معنای آن ها گیج شوند.

این آلبوم برای ویژگی Dolby Atmos قالب بندی شده است. این موضوع را می توان با علامت زیر آلبوم در Apple Music مشاهده کرد. ویژگی Spatial Audio به همراه پخش صوتی بدون ضرر (Lossless Audio) در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*