آلبوم Donda از Kanye West شاید 22 آگوست بر روی iTunes منتشر شود


امید دلیری 25 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آلبوم Donda از Kanye West شاید 22 آگوست بر روی iTunes منتشر شود. آلبوم آینده Kanye West با وجود چندین رویداد و البته تأخیر ، هنوز منتشر نشده است. اکنون گزارش شده انتشار احتمالی این آلبوم در تاریخ 22 آگوست می باشد.

اپل هیچ قراردادی با Kanye West مبنی بر پخش انحصاری آلبوم Donda اعلام نکرده است. اما غول فناوری نقش مهمی در تبلیغ این آلبوم جدید ایفا کرده است. دو رویداد پخش زنده در این پلتفرم برگزار شده است که رکوردهای این پلتفرم را شکسته است. اما خود آلبوم هنوز در دسترس نیست. وبسایت AppleInsider نشانه ای از انتشار قریب الوقوع این آلبوم در iTunes کشف کرده است. پیش از این ، تاریخ انتشار این آلبوم 13 آگوست بود ، اما به 22 آگوست تغییر کرده است.

آلبوم Donda لزوماً مجبور نیست همزمان با انتشار در سرویس های پخش در iTunes هم منتشر شود ، اما تاکنون چنین بوده است. اپل تاریخ انتشار این آلبوم را بصورت رسمی اعلام نکرده است. دومین قطعه آلبوم با عنوان Hurricane در iTunes ظاهر شده است. اما هیچ یک از آهنگ های دیگر این آلبوم که جمعاً 24 قطعه دارد ، در دسترس نیستند. اولین پخش زنده که در 22 جولای برگزار شد با 3/3 میلیون بیننده رکوردهای Apple Music را شکست. در این رویداد عجیب چندین هنرمند حضور داشتند ، اما خود کانیه وست دو ساعت تأخیر داشت و چیزی نگفت.

دومین رویداد پخش زنده برای آلبوم Donda در 5 آگوست برگزار شد و بار دیگر رکوردها را شکست. جریان ویدئویی بی صدا با وجود روش عجیب و غریب ارائه شده ، 5.4 میلیون بیننده داشت. این آلبوم دهمین آلبوم استودیویی Kanye West خواهد بود. نام این آلبوم از نام مادر مرحوم او الهام گرفته شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*