احتمال عرضه سری هفتم اپل واچ همراه ویژگی Time to Run هنگام عرضه آیفون 13


امید دلیری 25 مرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال عرضه سری هفتم اپل واچ همراه ویژگی Time to Run هنگام عرضه آیفون 13. محصولاتی که غول فناوری پاییز امسال منتشر می کند ، ممکن است بیش از آیفون 13 و AirPods جدید باشند. انتظار می رود سری هفتم اپل واچ همراه با به روز رسانی ویژگی Time to Walk عرضه شود.

آیا شاهد پاییز هیجان انگیز اپل خواهیم بود ؟

اپل تمرینات Time to Walk را در ماه ژانویه برای مشترکان Apple Fitness راه اندازی کرد. با استفاده از این ویژگی آن ها می توانستند هنگام پیاده روی به افراد مشهوری مانند Dolly Parton و Shawn Mendes گوش دهند. به نظر می رسد که اپل قصد دارد این ویژگی را تا پایان سال 2021 توسعه دهد. خبرنامه Power On از Mark Gurman در وبسایت Bloomberg ، گزارش جدیدی منتشر کرده است. در این گزارش توضیحاتی در مورد تغییرات سری هفتم اپل واچ ارائه شده است. تغییراتی شامل ویژگی Time to Run و مدیتیشن های صوتی.

انتظار می رود که سری هفتم اپل واچ با طراحی جدید ، صفحه نمایش صاف تر و پردازنده ی سریعتر عرضه شود. شایعات دیگر به افزایش قابلیت ردیابی خواب و همچنین اتصال 5G و حتی گمانه زنی در مورد نظارت بر گلوکز اشاره می کنند. Mark Gurman معتقد است محصول اصلی که عرضه می شود ، آیفون 13 خواهد بود. محصولی که تا حد زیادی از دوربین های بهتر و عملکرد بیشتر برخوردار است. اما طراحی مدل قبلی را حفظ می کند. به عبارت دیگر ، اپل یک مدل کلاسیک Apple S ارائه می دهد.

Mark Gurman معتقد است که برای مدلهای معمولی آیفون 13 از صفحه نمایش 5.4 و 6.1 اینچی استفاده می شود. مدل های Pro شامل صفحه نمایش 6.1 و 6.7 اینچی خواهند بود. همچنین از ناچ کوچکتر در بالای صفحه استفاده می شود. استفاده از صفحه نمایش 120Hz ProMotion در مدل های Pro هم امکان دارد. علاوه بر این ها ، تراشه A15 استفاده می شود که سریعتر از A14 است اما با تعداد هسته های یکسان. قابلیت های جدیدی که انتظار می رود دوربین آیفون 13 داشته باشد شامل :

  • حالت فیلمبرداری پرتره به نام Cinematic Video
  • فیلمبرداری ProRes
  • سیستم فیلتر مبتنی بر هوش مصنوعی برای اعمال استایل های مختلف در عکس ها
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*