بازی جی تی ای 5 با رزولوشن 4K و 60 فریم ریت روی پلی استیشن 5 اجرا میشود


Matin 25 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینطور که به نظر می‌رسد نسخه پلی استیشن 5 بازی محبوب راکستار به نام جی تی ای 5 با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد. این خبر را یک پست روی وبلاگ پلی استیشن آلمان تأیید می‌کند. البته راکستار هنوز اطلاعات رسمی از نسخه پلی استیشن 5 این بازی عرضه نکرده‌است.

حال که ما برای اطلاعات بیشتر در مورد جی تی ای روی نسل نهم صبر می‌کنیم، Take Two (شرکت صاحب راکستار) اعلام کرد که وسایل نقلیه سرعت بیشتری روی کنسول‌های نسل 9 خواهند بود. این اتفاق هم به دلیل قدرت بیشتر این کنسول‌ها نسبت به نسل قبل است.

جی تی ای 5 و جی تی ای آنلاین قرار است در 20 آبان (11 نوامبر) روی دو کنسول نسل نهمی عرضه شود. این بازی در اصل در سال 2013 روی کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. سپس آن را به کنسول‌های نسل 8 و پی‌سی انتقال دادند. از زمان معرفی تا الان جی تی ای 5 نزدیک به 150 میلیون نسخه بازی فروخته که به نوبه خود بی‌نظیر است. همینطور اینکه بخش آنلاین نیز همچنان درحال گسترش است.

جی تی ای رزولوشن 4k

جی تی ای آنلاین یک بازی جداگانه نیز خواهد داشت. همینطور اینکه طبق قرارداد سونی با راکستار قرار است به مدت 3 ماه برای پلی استیشن رایگان باشد. نسخه جدید جی تی ای 5 و جی تی ای آنلاین ویژگی‌های جدیدی خواهند داشت اما راکستار هنوز اطلاعات کاملی منتشر نکرده است. در واقع باید دید که چگونه راکستار از قدرت کنسول‌های جدید استفاده خواهد کرد. برای مثال اینکه جی تی ای با رزولوشن 4k اجرا شود به خودی خود قابل توجه است. حال با نرخ فریم بالاتر که چه بهتر، اینگونه بازی روان‌تر خواهد بود.

راکستار چندی پیش در مورد این ماجرا صحبت کرده بود:
نسخه نسل جدید جی تی ای 5 چندین پیشرفت تکنیکی خواهد داشت. همینطور اینکه این پیشرفت‌ها در زمینه بصری و عملکردی نیز مشاهده خواهد شد. همه این‌ها هم به لطف سخت افزار جدید و قوی کنسول‌های جدید است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی از همیشه زیباتر و سریع‌تر باشد.

یکی از مشکلات بزرگ جی تی ای سرعت Load این بازی بود. حال امیدواریم به دلیل وجود حافظه SSD در کنسول‌های نسل 9 این مشکل برطرف شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*