ریمستر بازی Quake با کیفیت 4K برای PC و کنسول ها در دسترس قرار دارد


Matin 30 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

رویداد QuakeCon سال گذشته به خاطر شرایط پاندمی ویروس کرونا برگزار نشد. اما کمپانی بازیسازی id Software راهی برای جبران این کنسل شدن با معرفی ریمستر بازی Quake پیدا کرد. شما از امروز می‌توانید این بازی را برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس، پی سی (رایانه شخصی) و نینتندو سوییچ با قیمت 10 دلار تهیه کنید.

ریمستر بازی Quake همچنین همزمان با عرضه، در گیم پس نیز قرار گرفته است.

هم بازی‌کنندگان ایکس باکس و هم پی سی می‌توانند از طریق گیم پس این بازی را بدون پرداخت وجه اضافه تجربه کنند.

این استودیو بازی‌سازی تغییرات اساسی ای را در بازی بوجود آورده است. مثل ارتقا رزولوشن و کیفیت تصویر به 4K، نورپردازی پویا، یه کار بردن Anti-Aliasing وسعت میدان بازی و مدل‌های جدید. این ریمستر تقریبا بعد از گذشت دو ماه از تولد 25 سالگی این بازی در 22 ژوئن است عرضه شده است.

علاوه بر حالت داستانی اصلی این بازی، این ریمستر حاوی تمام بسته‌های الحاقی ای است که تا به الان برای بازی Quake منتشر شده اند.

البته این بازی با یک بسته الحاقی کاملا جدید عرضه شده است. سازنده این بسته الحاقی MachineGames بوده که پیش‌تر سابقه توسعه بازی‌های Wolfenstein: The New Order و The New Colossus را داشته است. نام این بسته الحاقی Dimension of the Machine است. شما می‌توانید محتوای داستانی بازی را 2 یا حتی 3 نفره نیز بازی کنید. همبازی‌های شما می‌توانند به صورت آنلاین با شما بازی کنند.

اما در صورت بازی کردن به‌صورت آفلاین صفحه بازی به چند قسمت تقسیم خواهد شد. اما در بخش چند نفره شما می‌توانید به صورت آنلاین تا 7 نفر این قسمت را تجربه کنید. اما اگر به صورت آفلاین وارد بخش چند نفره بازی شوید سقف بازیکنان 3 نفر خواهد بود. سرورهای این بازی از قابلیت کراس پلی نیز پشتیبانی می‌کنند. پس این قابلیت را به بازیکنان می‌دهند که با پلتفرم‌های مختلف و با یکدیگر بتوانند این بازی را تجربه کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*