سریال جیمز باند ساخته نخواهد شد


Matin 30 مرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

تهیه‌کنندگان جیمز باند تایید کردند که سریال James Bond قرار نیست ساخته شود. این مجموعه فعلا در انحصار پرده نقره‌ای باقی خواهد ماند و قرار نیست در تلویزیون نیز به نمایش درآید.

در گفتگویی با توتال فیلم، سرپرست مجموعه James Bond «باربارا براکولی» در پاسخ به سوالی در این‌باره گفت:

ما فیلم می‌سازیم. ما فیلم برای سینما می‌سازیم. این کاری است که ما انجام می‌دهیم.

او همچنین اشاره کرد که استودیو فیلم‌سازی MGM که صاحب حقوق جیمز باند است، به مدت 60 سال در برابر پیشنهادهای ساخت سریال تلویزیونی جیمز باند مقاومت کرده است.

اگرچه تمایل به ساخت سریال جیمز باند از سوی آمازون هرگز رسانه‌ای نشده بود. رسانه‌ها بارها به این نکته اشاره کرده بودند که ممکن است سریالی با محوریت مامور 007 ساخته شود. در عین حال، می‌دانیم که استودیوی بازی‌سازی IO Interactive (سازنده بازی‌های هیتمن) در حال ساخت یک بازی از جیمز باند است.

البته این اتفاقی است که قبلا هم افتاده بود و تعدادی از فیلم‌های باند صاحب بازی‌های اختصاصی بودند. اما این بار قرار است بازی ماجرا و خط داستانی منحصر به فردی داشته باشد.

پیش از این تنها گمانه‌هایی درباره سریال 007 به گوش می‌رسید. حالا براکولی همه‌ی شایعات را رد کرده است. عمده این گمانه‌زنی‌ها درباره تبدیل شدن جیمز باند به یک مجموعه تلویزیونی، از زمانی آغاز شدند که آمازون (صاحب شبکه استریم آمازون پرایم) شرکت بزرگ MGM را خرید و عناوین (IP) زیرمجموعه آن را به تصاحب خود درآورد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیشتر شاهد تبدیل شدن فرنچایزهای مهم سینمایی به سریال‌های تلویزیونی بوده‌ایم. مثلا مجموعه «جنگ ستارگان» (استاروارز | Star Wars) که پس از خریداری شدن لوکاس فیلم توسط دیزنی در سال 2012 به سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده است.

در حال حاضر 11 سریال تلویزیونی مختلف از استاروارز در دست ساخت است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*